Ieșeni umiliți în Otopeni! Firma de transport „Massaro” i-a abandonat cu tot cu bagaje. Călătorii au povestit clipele de groază prin care au trecut – FOTO

de: Andreea Pădurescu
02:00, 13 sept. 2021

Scandal la firma „Massaro”! Șapte tineri din Iași au rămas blocați în București după o neînțelegere cu reprezentanții companiei. Aceștia se întorceau din Turcia și nu au mai putut ajunge acasă, chiar dacă și-au cumpărat bilete on-line cu o săptămână înainte. Ieșenii au rămas blocați în aeroportul din București fără să primească vreo explicație și s-au ales și cu o pagubă de 504 de lei

Un grup fomat din 7 tineri din Iași a rămas blocat în aeroportul din București în cursul zilei de 12.09.2021! Tinerii își cumpăraseră bilete on-line, în valoare de 504 lei, de la firma de transport „Massaro”, pentru a se întoarce din Otopeni la Iași, însă autocarul nu a mai venit. Ieșenii au aștepat mai multe ore în aeroport să vină autocarul, însă plecarea s-a realizat din București. Site-ul companiei nu a mai fost actualizat, după ce firma „Massaro” nu a mai avut acces în incinta aeroportului. Călătorii au selectat biletele cu precizarea ca plecarea să se realizeze din Otopeni.

„Am cumpărat 7 bilete în urmă cu o săptămână, de pe site-ul de la „Massaro” și am plătit 504 lei. Am primit confirmarea și am zis că e totul în regulă. Rezervarea era făcută pentru ora 11:00, noi ajungând în aeroport în cursul dimineții, pe la 08:00. Am așteptat acolo, în aeroport, să vină microbuzul, iar când am observat că nu vine nimeni, am început să întrebăm în stânga și în dreapta ce se întâmplă. Cei de la aeroport ne-au spus că microbuzele de la „Massaro” nu mai au acces în incinta aeroportului.

Am început să ne panicăm și să sunăm la numerele de telefon de la firmă și nu ne-a răspuns nimeni. Am mers la punctul de informare „Massaro” din aeroport și era închis. Nu înțelegeam ce se întâmplă și deja se făcea târziu și noi nu mai plecam acasă. Știam că sunt plecări din interiorul aeroportului, doar că ei nu și-au actualizat site-ul și aceste plecări nu mai sunt valabile. Eu pe site, când am luat biletul, am bifat Otopeni. Când am aflat că nu mai vin acolo microbuzele am plecat la autogară”, a precizat Alina M., ieșeanca umilită de compania „Massaro”.

Ieșenii au fost nevoiți să caute o soluție pentru a ajunge acasă

După mai multe ore de așteptare, tinerii au fost nevoiți să își achiziționeze alte bilete, de la altă companie de transport, pentru a ajunge acasă. Singura explicație pe care au primit-o de la reprezentanții „Massaro” în această situație a fost că șoferul de la ora 11:00 i-ar fi sunat de mai multe ori, dar nu au răspuns.

„Am ajuns la autogară, unde scria că trebuie să mai vină un microbuz, care urmează să plece spre Iași la ora 13:30, dar acesta nu mai avea locuri. Am vorbit cu șoferul care mi-a transmis că celălat șofer de la 11:00 m-a sunat, dar eu nu am răspuns. Nu s-a întâmplat așa ceva, pentru că eu am stat cu telefonul în mână, pentru că am sunat în toate părțile să rezolv situația.

Nu m-a sunat nimeni să îmi dea vreo explicație, ci eu i-am sunat pe ei și nu au răspuns. Pentru că nu mai erau locuri în microbuzul de 13:30, am fost nevoiți să cumpărăm alte bilete, la o altă companie, pentru a putea ajunge în sfârșit acasă. Vreau să vă spun că nici orele de pe site nu corespund cu realitatea, deoarece microbuzul de 13:30 nu a plecat la acea oră, ci două ore mai târziu”, a adăugat ieșeanca.

În edițiile anterioare „BZI”, a fost prezentat cazul unui ieșean care a pierdut un bagaj plin de cadouri pe cursa Iași – București.

Reprezentanții companiei „Massaro” susțin că nu sunt vinovați

Contactați de reporterii „BZI”, reprezentanții companiei de transport persoane spun că nu sunt vinovați, iar tinerii nu vor fi despăgubiți, argumentând că aceștia nu au răspuns când au fost contactați.

„Dumnealor și-au luat bilete online, iar pe bilet scria clar București – Iași, nu Otopeni. Trebuiau să meargă la gara din București nu în aeroport. Pe mine m-a sunat șoferul care avea cursa de 11:00 de două ori să îmi spună că un grup 7 persoane nu se prezintă la microbuz. Acesta i-a sunat de 3 ori și a mers până la aeroport să îi caute și nu i-a găsit. I-a trecut pe foaie ca neprezentați și asta a fost. Nu este vina noastră că nu au răspuns la telefon și nu vom despăgubi aceste persoane”, a declarat dispecerul de la Bacău.