Firma de curierat Pink Post si-a batut joc de o batrana din Iasi! S-a crucit cand i-a venit factura de la Orange. S-a ajuns la reclamatii – FOTO
@ O batrana din Iasi s-a trezit ca i-a venit factura la cablu TV dupa data scadenta anuntata de furnizor @ De vina este firma de curierat Pink Post @ "Nu mi se pare normal sa se intample asta. Eu sunt in varsta, nu pot sa ma duc pe drumuri sa vad de ce imi ajung plicurile asa tarziu. Noroc ca nu m-am trezit cu cablul taiat. Cei de la curierat au preluat plicul inca de pe data de 27 decembrie", a spus pensionara @ Reclamatia a fost transmisa sefilor de la Bucuresti
La inceputul acestei saptamani, o femeie din Iasi, in varsta de 80 de ani, s-a crucit cand a primit un plic in posta. Mare i-a fost mirarea cand a vazut ca in plic se afla o factura emisa de compania Orange pentru serviciile de cablul TV furnizate. Totul s-a intamplat pe data de 9 ianuarie 2019. Pe factura era trecuta ca data scadenta ziua de 6 ianuarie 2019. Insa, Orange a emis factura inca din luna decembrie, anul trecut. Astfel, intarzierea a fost provocata de catre firma de curierat Pink Post, care are o relatie contractuala cu Orange.
"Nu mi se pare normal sa se intample asta. Eu sunt in varsta, nu pot sa ma duc pe drumuri sa vad de ce imi ajung plicurile asa tarziu. Noroc ca nu m-am trezit cu cablul taiat. Cei de la curierat au preluat plicul inca de pe data de 27 decembrie 2018", a spus pensionara.
Reporterii BZI au sesizat reprezentantii Pink Post, iar acestia au transmis mai departe sefilor din Bucuresti. Pink Post Office SRL, din judetul Ilfov, este o firma ce presteaza activitati postale si de curierat din 2017, cand cifra de afaceri a fost de 32 milioane lei, pierderi de 4,2 milioane lei, datorii de 7,2 milioane lei, cu un numar de 752 angajati. Societatea este administrata de catre Cristinel Vasile Petcu, iar actionari apar companiile Pink Post Solutions SRL si Compania Intrapan LTD.
Probleme cu serviciile
Nu este prima data cand companiile sunt reclamate de catre ieseni. Cele mai reclamate sunt firmele de telefonie si de cablu. Compania Vodafone este reclamata inca din 2015, problemele fiind legate de semnal. Spre exemplu, ieseanul Daniel Paduraru avea o afacere on-line, motiv pentru care a cumparat un abonament, care sa-i permita comunicarea cu clientii.
Culmea, la scurt timp de la semnarea contractului, semnalul dadea rateuri chiar daca punctul de lucru al afaceristului se afla in Iasi, pe Calea Chisinaului.
"Analiza preliminara asupra abonamentului dumneavoastra in locatia din Calea Chisinaului, nr. 29 arata ca faceti trafic pe celulele din zona, insa nivelul de incarcare al acestora este foarte mare, motiv pentru care apar aceste probleme in utilizarea serviciilor. Aceasta situatie urmeaza sa fie imbunatatita prin extinderea retelei, insa, din pacate, nu va putem oferi un termen exact pentru finalizarea acestor probleme", a fost raspunsul oficialilor Vodafone.
Dorind sa rezilieze contractul, operatorii Vodafone i-au transmis ca nu sunt motive de incetare a colaborarii si ca, in cazul in care nu exista semnal, poate fi cautat in alta parte, deoarece asta ar fi utilitatea unui telefon mobil. Intre timp, afaceristul ar fi pierdut mai multi clienti.