Fan Courier a confirmat că 24 de angajaţi s-au îmbolnăvit de COVID-19
Fan Courier a precizat faptul că a informat autoritatea competentă din judeţul Ialomiţa cu privire la confirmarea suspiciunilor de infectare cu COVID-19 în cazul a 24 de persoane angajate ale Fan Courier pe poziţia de manipulant marfă în depozitul din Ştefăneşti.
Ce spun reprezentanții Fan Courier
Potrivit comunicatului de presă trimis de reprezentanţii companiei, Fan Courier a declanşat deja procedurile stabilite prin planul pentru situaţii de criză COVID-19, astfel încât activitatea curentă să se desfăşoare în condiţii normale.
„Majoritatea angajaţilor testaţi pozitiv erau deja în izolare la momentul efectuării testelor şi toţi contacţii direcţi ai acestora au fost izolaţi şi au intrat în carantină la domiciliu pentru 14 zile, conform protocolului medical în vigoare. Personalul izolat reprezintă un procent mic din totalul personalului care activează în HUB-ul din Ştefăneşti.
În plus, echipele din depozitul Fan Courier sunt autonome şi nu interacţionează, astfel că riscul de infectare între echipe este minim. Activitatea companiei se desfăşoară la parametri normali, echipele Fan Courier fiind pregătite anterior pentru un astfel de scenariu. Pentru siguranţa sanitară a angajaţilor vom intensifica controlul şi triajul epidemiologic”, a declarat Cornel Morcov, chief commercial officer Fan Courier.
George Tăchescu, Chief Operations Officer Fan Courier
Reprezentanţii companiei mai spun că au cumpărat şi distribuit fiecărui angajat, încă de la debutul crizei, măşti şi mănuşi, ca măsură de prevenţie, a achiziţionat dezinfectant, ca măsură de sănătate şi igienă în muncă şi a cerut managerilor din toată ţara să monitorizeze constant starea de sănătate a angajaţilor.
„Ne preocupă starea de sănătate a membrilor echipei Fan Courier şi suntem conştienţi că, acum, avem o responsabilitate suplimentară în relaţia cu beneficiarii serviciilor noastre. De aceea, întreg depozitul Ştefăneşti a fost dezinfectat deja printr-o procedură cu nebulizare şi am transmis tuturor colegilor din ţară informaţii despre măsurile pe care le pot lua în mod independent, în scopul limitării oricăror riscuri de infectare pentru ei, familiile lor şi colegi. Prin intermediul managerilor zonali, monitorizăm permanent situaţia absenţelor medicale”, a explicat George Tăchescu, Chief Operations Officer Fan Courier.
„Este important de ştiut că nu există risc de infectare nici pentru angajaţi şi nici pentru beneficiarii expediţiilor, prin intermediul coletelor sau plicurilor expediate”, au adăugat reprezentanţii companiei.
Fan Courier, dat în judecată de un ieșean
Societatea Fan Courier a fost chemată în judecată de către un bărbat. Ieșeanul cere daune morale de 10.000 de lei și daune materiale de 1.399 de lei. Stelian Țăranu susține că au apărut probleme din cauza unui televizor care a ajuns spart la destinație
Compania Fan Courier a fost dată în judecată de un ieșean. Bărbatul a decis să apeleze la instanțele din Iași, solicitând daune materiale și morale. Stelian Țăranu susține că au apărut probleme de la un televizor LED marca NEI, care a ajuns la destinație spart. Acum, urmează ca Judecătoria Iași să stabilească un prim termen al procesului dintre ieșean și Fan Courier Express SRL București. Ulterior, magistrații vor asculta ce au de spus ambele părți, pentru a putea lua o decizie în acest caz.
Stelian Țăranu spune că a cumpărat online un televizor de la firma Corsar Online SRL București
Societatea Fan Courier a fost chemată în fața instanței, din pricina unui televizor. Stelian Țăranu le cere magistraților din cadrul Judecătoriei Iași să oblige firma Fan Courier Express SRL la plata unor daune materiale de 1.399 de lei. Totodată, bărbatul cere daune morale de 10.000 de lei de la firma de curierat.
Ieșeanul a povestit în cererea adresată judecătorilor că, pe 17 noiembrie 2017, a cumpărat online de la SC Corsar Online SRL București un televizor LED marca NEI, cu diagonala de 125 cm. El a mai afirmat că a plătit 1.399 de lei.
„Am primit coletul prin Fan Courier Express SRL, ambalat corespunzător și fără probleme. Ca urmare a unei defecțiuni minore apărută în mai 2019, respectiv apariția unei dungi verticale, am cerut firmei Corsar Online efectuarea reparației, conform certificatului de garanție. Pe 3 iunie 2019, Corsar Online mi-a comunicat că voi fi contactat de Fan Courier Express SRL, în vederea preluării produsului și transportării la București”, a declarat Stelian Țăranu.