Fabrică de troli în spatele lui Marcel Ciolacu?! Postările premierului PSD-ist like-uite de pakistanezi și indieni – FOTO

de: BZI.ro
12:57, 19 feb. 2024

Marcel Ciolacu, președintele ciumei roșie PSD pare că face orice pentru a avea cât mai multe like-uri la postări. Unele dintre ele au like-uri date de către persoane care nu au nicio treabă cu România. Vorbim despre pakistanezi sau indieni, oameni care au pe profilurile lor de Facebook zero informații.

Marcel Ciolacu, cel mai tare covrigar din România vrea să pară cool și publică diverse lucruri pe rețelele de socializare. Din păcate pentru el, reacțiile la postări nu sunt dintre cele mai bune.

Ciuma roșie PSD cumpără like-uri de la troli? Iată postările lui Marcel Ciolacu

Marcel Ciolacu vrea cu orice preț să devină președintele României. Din aceste considerente se pare că investește foarte mult în imaginea pe care o afișează pe pagina de socializare. Totuși există câteva suspiciuni care ne face să ne întrebăm dacă prim-ministrul României nu cumpără like-uri de la fermele de troli. La numeroase dintre postările lui – care sunt publicate pentru un public român – apar zeci de like-uri de la persoane care nu au nicio legătură cu România. Sunt conturi din Pakistan, India sau alte țări.

Există unele suspiciuni ce fac referire  la persoanele care dau inimioare la postările lui Marcel Ciolacu

Ori e imposibil să credem că astfel de oameni au vreo legătură cu Marcel Ciolacu în contextul în care nu știu limba română, iar țara în care locuiesc nu este România.

Mii de lei băgați doar de Marcel Ciolacu în reclamă

Marcel Ciolacu, cel mai tare covrigar din țară, bagă mii de lei în reclame. Și asta din banii românilor pentru că reclamele sunt plătite de Partidul Social Democrat din subvenţiile acordate partidelor politice. Așadar, doar în luna februarie, premierul PSD-ist a avut peste 12 seturi reclame. Atenție! Au fost unele reclame care au avut câte 10 variante. În realitate, numărul este de peste 60 de reclame!!!

Marcel Ciolacu a băgat mulți bani în reclame. Are 12 seturi în februarie, unele dintre ele conținând peste 10 alte reclame

Dacă e să facem un calcul că fiecare reclamă a fost sponsorizată cu 300-400 de lei, atunci rezultă o sumă de minim 18.000 de lei în doar 19 zile din luna februarie. Desigur, într-o perioadă în care fiecare leu contează, Marcel Ciolacu, cel mai tare covrigar din România aruncă cu banii pe relame – multe dintre ele mincinoase care conțin promisiuni deșarte.