EXPLOZIV! Un cunoscut avocat din Iasi vrea sa ingenuncheze una dintre cele mai mari companii din tara! Totul – dupa ce ar fi fost inselat!
@ Un client al uneia dintre cele mai mari companii de telecomunicatii din România a formulat mai multe acuzatii la adresa acesteia @ Avocatul Sorin Dimitriu sustine ca a facut mai multe sesizari, inclusiv la OPC, dar ca nu a primit vreun raspuns referitor la problemele pe care le-ar fi intampinat @ "Voi face si o plangere penala pentru inselaciune", declara avocatul iesean
Un membru al Baroului Iasi a ajuns la disperare dupa ce, afirma el, ar fi incheiat un contract cu una dintre cele mai mari companii de telecomunicatii din România. Astfel, avocatul Sorin Dimitriu sustine ca, in urma cu cateva luni, ar fi decis sa isi schimbe abonamentul la serviciile de Internet si televiziune, de la o societate similara, la UPC Romania.
Vezi si: Sute de reclamatii impotriva Orange,Telekom si RCS-RDS depuse la OPC
"Am incheiat un contract de prestari servicii cu SC UPC Romania pe data de 28 martie 2019. Prin acel contract, UPC Romania se obliga sa-mi asigure furnizarea de servicii de Internet si televiziune. Am acceptat ca societatea sa-mi furnizeze serviciile in conditiile stabilite impreuna cu agentul, care m-a asigurat ca pretul serviciilor, pentru doua locatii, este de 17 euro, cu TVA inclus. Mi s-a transmis ca grila HBO si HBO GO sunt gratuite, incluse in valoarea abonamentului de 17 euro, cu TVA inclus, pentru fiecare locatie. In momentul instalarii, doua dintre cardurile CI nu au fost instalate si, desi am sesizat problema agentului apartinand companiei UPC, care m-a asigurat ca un tehnician va rezolva situatia, unul dintre carduri este nefunctional, celalalt fiind adus la locatie si fiind functional abia in cursul lunii iunie 2019. Sunt luni in care la o locatie nu am beneficiat de serviciile contractate", a declarat avocatul iesean.
"Nu avem inregistrata vreo sesizare"
Avocatul a mai spus ca, desi pe 30 martie 2019 a fost asigurat ca, dupa momentul finalizarii instalarii serviciului, va beneficia de gratuitatea platii timp de doua luni, ar fi fost hartuit de UPC, prin intreruperea succesiva a serviciilor, pentru plata unor facturi nedatorate.
"Facturile au fost emise pe numele Forpres SRL, fara legatura cu persoana mea si netransmise mie. Repunerea in functiune a serviciilor a fost efectuata la solicitarea mea. Totul a culminat pe data de 1 iulie 2019, cand au fost intrerupte serviciile si am fost fortat, in vederea restabilirii acestora, sa achit suma de 628,77 lei, bani pe care nu ii datoram. In plus, suma lunara pe care am fost nevoit sa o achit nu este de 34 de euro, ci de 44,27 euro. Pe data de 5 iulie 2019 am sesizat UPC, atat prin persoana desemnata, cat si prin intermediul platformei UPC, cu privire la incalcarea conventiei contractuale, la care nu am primit raspuns. Totodata, pe 1 august 2019, UPC a emis o factura avand valoarea de 202,80 lei, suma achitata pentru a nu fi intrerupte serviciile. Apreciez ca UPC se face vinovata de incalcarea conditiilor contractuale si chiar vinovata de infractiunea de inselaciune in contracte", a adaugat avocatul iesean.
Acesta a subliniat ca a facut deja o plangere la Oficiul pentru Protectia Consumatorului (OPC), insa nu a primit vreun raspuns pana acum. De asemenea, avocatul iesean a sustinut ca urmeaza sa formuleze o alta plangere.
"Voi face o plangere la Parchet, pentru inselaciune. Solicit restituirea sumei de bani nedatorata, dar achitata la data solutionarii sesizarii, cat si ca UPC sa aiba in vedere ca, in facturile viitoare, sa aiba in vedere suma de 34 de euro, cu TVA inclus, iar facturile sa fie emise pe numele consumatorului, si nu pe numele unei firme cu care nu am vreo legatura", a incheiat avocatul iesean.
Reporterii cotidianului "Buna Ziua Iasi" au incercat in cursul zilei de ieri sa ia legatura, atat telefonic, cat si prin intermediul e-mail-ului, cu reprezentantii SC UPC Romania, pentru a prezenta un punct de vedere cu privire la aceasta situatie. "Pentru a oferi suport in cel mai scurt timp in rezolvarea acestei situatii, rugamintea este ca domnul respectiv sa ne contacteze prin intermediul echipei noastre de relatii cu clientii, la adresa de e-mail contact@upc.ro, intrucat nu avem in acest moment o sesizare inregistrata pe numele dansului si este posibil sa fie vorba despre un contract pentru un alt membru al familei dansului", a precizat ieri, intr-un e-mail, Elena Dumitrascu, Corporate Communications Manager in cadrul companiei UPC Romania.