Doua firme se bat pentru banii din publicitatea FILIT. Au fost si descalificari

de: Ciprian Boaru
20:00, 20 aug. 2017

@ Doua firme au respectat conditiile de participare in cadrul licitatiei pentru promovarea FILIT @ Alte doua au fost descalificate pentru ca nu au facut dovada experientei sau nu au depus oferta tehnica @ Prevederea bugetara a fost de aproape 40 de mii de euro

La finalul saptamanii trecute, reprezentantii Muzeului Literaturii Romane au analizat daca au fost respectate conditiile de participare in cadrul licitatiei privind achizitia de publicitate in cadrul Festivalului International de Literatura si Traducere (FILIT) .

Astfel, doua societati au fost declarate ca respecta conditiile din caietul de sarcini. Este vorba de Focus Event S.R.L., administrata de Marian Corneliu Rusu, si Flarom Advertising S.R.L., administrata de Florina Carmen Lacatus. Pentru nerespectarea conditiilor de participare, nu au fost admise ofertele de la Fix Media Advertising S.R.L. si Ziarul Evenimentul S.R.L.

In perioada urmatoare se va stabili daca va fi atribuit contractul, urmand si semnarea acestuia. Conform graficului, FILIT se va desfasura la Iasi in perioada 4-8 octombrie 2017. Pentru promovare bugetul este de 177.311 lei, fara TVA, aproape 40 de mii de euro.

Ce trebuie sa faca castigatorii

Conform caietului de sarcini, televiziunile trebuie sa ofere 30 de stiri cu o durata de minimum 60 de secunde, cu imagini si declaratii ale organizatorilor FILIT privind calendarul festivalului. Se doreste ca difuzarea sa se faca pe doua canale TV locale, un canal de televiziune regional.

Promovarea ar urma sa se faca de la inceputul lunii septembrie pana la finalul festivalului. In perioada festivalului, castigatorul licitatie va trebui sa realizeze 15 grupaje de minimum zece minute, insemnand atmosfera din cadrul evenimentului. In ceea ce priveste posturile radio, acestea trebuie sa realizeze 3 spoturi de minimum 30 de secunde, ce ar urma sa fie difuzate in intervalul 20 septembrie – 8 octombrie 2017.

Se cauta trei radiouri locale si unul regional, unul dintre acestea care sa acopere segmentul tanar intre 15 si 45 de ani. Pentru partea de presa scrisa, castigatorul licitatiei trebuie sa indeplineasca mai multe conditii, printre care si cinci interviuri cu invitatii de la FILIT, publicate intr-un cotidian regional, unul local cu un tiraj de minimum 3000 de exemplare si intr-un saptamanal local. Relatarile din timpul evenimentului trebuie asigurate de cele trei tipuri de publicatii mentionate anterior.

Cat despre anunturile legate de festival, diseminarea dorita este mult mai mare. Astfel, 100 de anunturi privind organizarea FILIT ar trebui sa fie realizate prin intermediul unui cotidian regional, minimum doua cotidiane locale, minimum doua saptamanale din Iasi si un saptamanal cultural national. Textele vor fi publicate si in varianta on-line.

„Toate productiile vor fi livrate catre autoritatea contractanta si pe suport DVD, alaturi de rapoartele de monitorizare privind difuzarea acestora. Operatorul economic va desemna una sau mai multe persoane responsabile de implementarea cerintelor din documentatia de atribuire”, se arata in caietul de sarcini.