Dezastru la firma Seven Hills Furniture din Iași! Imaginile cu mobila făcută la comandă spun totul – FOTO

de: Redacția BZI
02:00, 01 iun. 2022

Clienții firmei de mobilă Seven Hills Furniture sunt din ce în ce mai nemulțumiți de calitatea produselor. B. P. a apelat la firma menționată, dar în final a ieșit un real dezastru

Firma de mobilă Seven Hills Furniture, condusă de Răzvan Boncu a fost din nou reclamată de clienții nemulțumiți. La finalul lunii octombrie 2021, B. P., originar din Bacău, a comandat mobilă pentru apartamentul achiziționat în Valea Adâncă, Miroslava. Mai întâi a apelat la un designer care i-a recomandat serviciile oferite de Răzvan Boncu. După ce a semnat contractul pentru mobilarea apartamentul, ce a ajuns la 5.100 de euro, clientul a anunțat executantul că poate întârzia lucrarea pentru că nu urma să se mute imediat în apartament. Conform contractului, mobila trebuia executată în termen de 30 de zile lucrătoare. Din acel moment, a început chinul clientului. Nu este prima dată când firma lui Răzvan Boncu este reclamată.

Dezastru la firma Seven Hills Furniture, după ce patronul a inventat tot felul de motive

După aproape 3 luni de la semnarea contractului, B. P. nu a văzut niciun un corp de mobilă.

„Pe data de 23.10.2021 am încheiat un contract cu această firmă. Am comandat mobilier pentru bucătărie, living, dormitor. Am plătit integral comanda. Mi s-a spus că primesc un discount. A doua zi am achitat integral. Pe 31 noiembrie totul trebuia să fie gata. I-am spus că poate întârzia puțin, pentru că nu mă mutam în apartament imediat. Le-am dat un termen în plus. L-am sunat pe 1 decembrie și mi-a spus că are alte montaje. Nu a fost nicio problemă pentru mine și am revenit în ianuarie. Din momentul respectiv începea să răspundă foarte greu la telefon. Pe data de 2 ianuarie 2022 am reușit să dau de el. Mi-a spus că are muncitori bolnavi de covid. Pe 10-11 ianuarie mi-a spus că s-a stricat duba și că nu poate veni. Apoi mi-a spus că un colț de la mobilă era zgâriat. A venit cu tot felul de scuze”, a povestit B. P..

La finalul anului 2020, Seven Hills Furniture a fost reclamată și de un client care a plătit pe loc suma de 6.000 de euro.

B. P.: „Totul era greșit.”

Până la urmă, mobilierul de la Seven Hills Furniture a ajuns la domiciliul clientului. Însă, după o primă verificare a constatat că  toate corpurile erau pline de defecte.

”La următoarea convorbire mi-a spus că îmi ia chirie de 0,5 la sută din valoarea mobilei pentru că o ține în depozit și că din cauza mea se întâmplă asta pentru că eu l-am amânat. Pe data de 18 ianuarie 2022 l-am sunat de zece ori și nu mi-a răspuns. La începutul lunii februarie a venit în sfârșit cu un camion și a început să descarce, dar la o adresă greșită. M-a anunțat că a venit, dar i-am spus că nu a descărcat unde trebuie. În fine, am ajutat și eu la cărat, moment în care mi-am dat seama că au greșit culorile la mobilă. Dressingul era prea mic, iar corpurile din living erau prea late. La fel, corpurile de pe hol erau prea late. Totul era greșit. Fiecare corp era greșit”, a mai spus clientul nemulțumit.

Deși mobila a fost montată în proporție de 95 la sută, de pe data de 8 martie 2022 nu a mai primit vreo veste din partea Seven Hills Furniture. Apelat telefonic, Răzvan Boncu a susținut că nu a fost contactat de client.

„Am și eu poze, dar totul este drept. Dacă a fost ceva neconform, s-a rezolvat. Eu nu aș face o reclamație la BZI, m-aș duce la sediul furnizorului. Poate nu am auzit telefonul. Ne poate găsi la sediu. Nu am primit un telefon din partea dumnealui”, a comentat Răzvan Boncu.