Despre poveștile care vând – cum folosești acest lucru în avantajul tău

de: Ruxana Alina
14:15, 04 iun. 2024

Afacerea este entitatea care vinde, în timp ce brandul este cel care creează conexiuni, le menține și stârnește emoție în cel căruia te adresezi, motiv pentru care este esențial să investești timp și resurse în umanizarea acestuia. Pentru a te remarca pe o piață supraaglomerată și a determina acțiunile dorite este important să ai ceva de spus, dar și mai important este modul în care o spui. Alege serviciile de Branding Personal cu Tudor Communications pentru a crea o poveste cu și despre afacerea ta care atrage și vinde!

Rolul poveștilor în afacerile de succes

Oamenii sunt ființe atrase de povești, lucru demonstrat încă din primii ani de viață și care se menține pe tot parcursul acesteia. Creștem cu povești, ne inspirăm din acestea, rezonăm cu ele și aspirăm să creăm noua noastră versiune care să aibă același impact asupra altora. Acesta este unul dintre cele mai importante principii de branding pe care trebuie să îl pui în aplicare dacă îți dorești să pui bazele unei afaceri longevive consolidată de conexiuni reale.

Clientul tău ideal caută mai mult decât produse sau servicii de calitate, pentru că există numeroase alternative pe piață la momentul actual, ceea ce înseamnă că trebuie să îi oferi să te aleagă pe tine din marea de opțiuni. Felul în care alegi să te prezinți, povestea pe care o transmiți și emoțiile pe care le trezești prin intermediul acesteia determină în majoritatea cazurilor luarea unei decizii de cumpărare. Este de datoria ta să îi oferi un motiv să creadă că ceea ce tu oferi a fost creat special pentru a-i satisface lui o anumită nevoie, iar dacă se regăsește în valorile și parcursul brandului pe care tu le expui, mare parte din munca de convingere este deja făcută.

De ce este nevoie să aduci în lumină povestea omului din spatele brandului

Brandingul reprezintă totalitatea de elemente de identitate pe care le folosești pentru a crea o entitate completă și pentru a influența percepția publicului țintă despre aceasta. De la detalii vizuale și limbaj, la concepte și elemente senzoriale, toate acestea reprezintă moduri prin care exprimi povestea care a dat naștere brandului. Pentru a-l umaniza și a spori șansele ca potențialii clienți să se identifice cu ceea ce transmiți, deci să te aleagă dintr-o multitudine de produse similare, este important să aduci în față parcursul pe care fondatorul afacerii l-a urmat pentru a ajunge în punctul în care este astăzi.

În acest mod nu doar că vei putea aborda o direcție autentică, ci vei determina reacții mai rapide și mai sincere deoarece oamenii au mai multă încredere în alți oameni decât în companii, motiv pentru care asocierea unui logo cu o față care are ceva de transmis poate fi acel pas de care ai nevoie pentru a atinge succesul scontat.

Cum creezi povestea ideală

Chiar dacă brandingul a cunoscut o creștere semnificativă în ultimii ani în ceea ce privește importanța sa în gestionarea eficientă a unei afaceri, nu există o modalitate universală prin care să creezi o poveste care atrage. Procesul de creație variază de la un caz la altul, în funcție de ceea ce ai de oferit. Pentru a avea siguranța că pui în scenă în cel mai frumos mod povestea reală și autentică din spatele afacerii tale, este de preferat să colaborezi cu o echipă de specialiști cu experiență în branding personal pentru a evita subiectivitatea și exacerbarea anumitor calități și a păstra întreaga abordare într-o notă cât mai realistă în așa fel încât un client care alege să cumpere de la tine să poată experimenta parte din ceea ce comunici în momentul în care se bucură de produsul sau serviciul dat.

Lasă crearea unei povești de succes în mâinile specialiștilor Tudor Communications și obține acel element de care aveai nevoie să te diferențiezi de concurență pentru a putea crește vânzările rapid, cu investiții minime!