Cum aleg coșul de cumpărături potrivit?
Ultimele tendințe în domeniul echipamentelor de retail sunt strâns legate de evoluția sectorului de retail. Numărul tot mai mare de magazine locale sau de cartier și proiectele majore de renovare derulate de marile lanțuri de retail au activat sectorul și au generat o evoluție calitativă în lumea echipamentelor de retail.
În prezent, accentul este pus pe experiența la cumpărături pentru a face întregul proces mai plăcut cumpărătorului, deoarece aceasta are repercusiuni directe asupra cheltuielilor și a modului în care cumpărătorul percepe magazinul. În acest sens, producătorii oferă retailerilor o selecție largă de articole potrivite pentru magazinele lor și pentru a-i surprinde pe clienți.
Există diferite tipuri de coșuri de cumpărături disponibile pe piață. Prin urmare, știm că este foarte dificil pentru tine să alegi cel mai bun coș pentru supermarket-ul tău. Dacă nu ai nicio idee cu privire la cum să alegi cel mai potrivit coș de cumpărături, nu-ți face probleme. Îți vom dezvălui în acest articol.
Nu toate coșurile sunt adecvate pentru toate tipurile de magazine. Prin urmare, trebuie să analizezi ce produse vinzi și cantitatea pe care clienții tăi o cumpără de obicei.
Coșurile de mână sau coșurile cu roți cu o capacitate de aproximativ 32 L ar putea fi potrivite pentru un magazin mic sau mijlociu, care oferă produse ușoare și mici, de unde clienții nu fac multe cumpărături. Magazinele cu autoservire și minimarket-urile sau magazinele naturiste sau de aeroport ar putea folosi acest tip de coșuri.
Dimpotrivă, acele magazine care oferă produse de dimensiuni mari, precum magazinele cu produse sportive, magazinele de jucării, unitățile cu produse de grădinărit, magazinele de bricolaj sau supermarketurile, vor avea nevoie de coșuri cu roți mai mari de 54L sau cărucioare de cumpărături.
Atunci când alegi coșul de cumpărături corect, va fi necesar să iei în considerare și imaginea pe care magazinul dorește să o comunice. Unitățile gen drogerie, parfumerie sau băcănie vor avea nevoie de un coș elegant. În supermarketuri și magazinele alimentare se poate folosi unul mai clasic.
Evident, cu cât coșul are o capacitate mai mare și este mai comod, cu atât clienții tăi vor petrece mai mult timp în magazin și vor cumpăra mai multe articole. Reține faptul că un coș inadecvat sau punerea la dispoziție a unui coș cu capacitate mai mare sau incomod, contribuie la limitarea clientul tău.
Ce indică datele statistice cu privire la coșurile de cumpărături viitoare?
80% dintre consumatori optează pentru mărci de top în domeniul sustenabilității. Și alți 70% își doresc să descopere originea și trasabilitatea a ceea ce cumpără într-un supermarket. Consumatorii vor să vadă o sustenabilitate reală. Vestea bună pentru aceștia este că viitorul îi surprinde cu caracteristici noi în această privință: oamenii vor putea face cumpărături cu coșuri de cumpărături reciclabile și cărucioare precum cele dezvăluite de Araven la Euroshop 2020 sub numele de Oceanis. Un alt exemplu care ilustrează că sectorul intenționează să continue să ia măsuri ferme.
Durabilitatea este profitabilă
Potrivit datelor publicate de ONU, companiile care s-au adaptat la schimbarea modelului cresc deja cu 15% mai mult decât companiile care pur și simplu nu fac nimic. Sectorul de retail nu are nici cea mai mică intenție de a răspunde în această privință: conștient că consumatorii vor să-și vadă valorile proprii reflectate în companiile în care au încredere, angajamentul de a oferi într-un mod mult mai sustenabil diverse echipamente face deja parte din ADN-ul sectorului. Cu toate acestea, majoritatea eforturilor sunt concentrate pe reducerea ambalajelor cele mai poluante și oferirea unor soluții „mai ecologice”.
Schimbare constantă
Adaptarea la „evoluția demografică, sociologică și tehnologică unde totul se schimbă” este un alt element de care trebuie să se țină seama în cadrul sectorului de retail.
Supermarket-ul, de exemplu, este cel mai eficient punct de întâlnire între oameni și produse și și are capacitatea de a face mai dinamice multe dintre schimbări, cum ar fi promovarea unor obiceiuri alimentare și de viață mai sănătoase și acțiuni pozitive pentru îmbunătățirea mediului, sunt de părere specialiștii în domeniu.
Ce schimbări au fost detectate până acum?
Datele furnizate de Greenpeace ilustrează că cele mai pozitive măsuri luate până în prezent includ:
-O reducere cu 20% a utilizării plasticului de unică folosință până în 2025.
-Introducerea pungilor reutilizabile pentru cumpărăturile en-gros.
-Se acordă prioritate reducerii reale a tuturor ambalajelor de unică folosință și a altor materiale plastice.
– Li se dă voie consumatorilor să-și ia propriile ambalaje pentru a cumpăra produse proaspete.
Se poate oferi altceva consumatorilor cărora le pasă cu adevărat de sustenabilitate? Da, se pare că se va putea : echipamentul de retail durabil este, de asemenea, la ordinea zilei și poate contribui activ la răspunsul la aceste noi scenarii prognozate pentru viitor.
Vom ajunge într-un moment în care vei putea alege coșuri de cumpărături și cărucioare de supermarketuri din material reciclabil. Se pare că totul indică acest lucru.
Deocamdată, îți poți alege coșul de cumpărături potrivit luând legătura cu echipa Rafturi Metalice de la A la Z care îți va oferi cele mai bune sfaturi despre cum să-ți alegi coșurile potrivite pentru magazinul tău.
Odată achiziționate, coșurile și cărucioarele de cumpărături trebuie bine întreținute, deoarece sunt o componentă cheie a experienței de cumpărături a fiecărui client.
Este important să nu faci parte dintre acei proprietari de magazine de retail care trec cu vederea importanța întreținerii căruciorului de cumpărături din cauza atenției acordate conducerii unei afaceri de succes. Ar trebui să acorzi o atenție deosebită stării în care se află coșurile și cărucioarele pentru cumpărături.
Este important să te concentrezi pe oferirea unei game largi de produse la prețuri mai mici decât celelalte magazine, dar dacă coșurile și cărucioarele din magazinul tău nu funcționează corect, va rezulta o experiență de cumpărături proastă pentru clienții tăi, iar oamenii ar putea decide să nu-ți viziteze magazinul. Așadar, alege coșul de cumpărături ținând cont de sfaturile noastre și întreține-le corespunzător pentru a te bucura de o afacere de succes.