CSAT vinde țara pe bucăți!? A aprobat tranzacția celui mai mare terminal GPL din România
Încă o decizie controversată luată de CSAT care a aprobat tranzacția de vânzare a ultimului și celui mai mare terminal GPL din România, Octogon Gas & Logistics din Portul Constanţa. Decizia este una extrem de controversată în contextul în care acest terminal reprezintă o chestiune ce are legătură cu siguranța națională.
Nu este prima decizie scandaloasă luată de CSAT după ce în urmă cu câteva luni, fără o consultare națională, a aprobat donarea unui sistem PATRIOT în valoare de aproximativ 1 miliard de euro către Ucraina.
CSAT a aprobat tranzacția celui mai mare terminal GPL din România
Cel mai mare terminal de GPL din România a fost vândut, iar CSAT a aprobat această vânzare. Este vorba despre o decizie scandaloasă în contextul în care trebuie să subliniem că obiectul are o importanță strategică fundamentală pentru țară. Este poarta de GPL a României:
” Klaus Iohannis a reușit să distrugă tot ce înseamnă instituții ale statului și siguranță națională. Eu v-am explicat de câteva zile bune că se pregătea vânzarea celui mai mare și ultimul terminal de GPL a României, poartă de acces în portul Constanța. Evident că da, s-a vândut acest terminal de GPL care era și poartă de acces a GPL-ului prin portul Constanța. O chestiune care are legătură cu siguranța națională, o tranzacție foarte controversată și care a avut nevoie de avizul CSAT-ului și care implica și o zonă a mafiei rusești.” a explicat jurnalista Ioana Constantin.
CSAT-ul pare să devină, cu actualii membri, o instituție prin care se vinde țara pe bucăți. Vorbim atât despre stația de GPL dar și despre, de exemplu, terenurile agricole din România despre care am vorbit într-un subiect anterior.
Cine sunt membrii CSAT-ului, instituție care pare că vinde țara pe bucăți
În terorie, Consiliul Suprem de Apărare a Țării (CSAT) este o autoritate administrativă autonomă din România, care are atribuții în organizarea și coordonarea unitară a activităților care privesc apărarea țării și siguranța națională. În realitate vedem cum instituția ia decizii scandaloase care nu sunt în interesul României și care aduc un prejudiciu evident.
Președintele României (Klaus Iohannis) conduce lucrările CSAT, prim-ministrul Guvernului României (Marcel Ciolacu) îndeplinind funcția de vicepreședinte al consiliului. Ceilalți membrii ai Consiliului Suprem de Apărare a Țării sunt:
Ministrul Apărării Naționale (Angel Tîlvăr)
Ministrul Administrației și Internelor (Cătălin Predoiu)
Ministrul Afacerilor Externe (Luminița-Teodora Odobescu)
Ministrul Justiției (Alina Gorghiu)
Ministrul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri (Ștefan-Radu Oprea)
Ministrul Finanțelor Publice (Marcel-Ioan Boloș)
Directorul Serviciului Român de Informații (Prim-adjunct al directorului SRI – general Răzvan Ionescu director interimar – aici trebuie să punctăm faptul că este de-a dreptul șocant ca de peste 1 an cel mai important serviciu secret al României, serviciu care trebuie să mențină securitatea țării să fie condus prin interimat. Este unic în istoria statelor Occidentale să nu existe un director care să fie numit de președinte. )
Directorul Serviciului de Informații Externe (Gabriel Vlase)
Șeful Statului Major General (general Gheorghiță Vlad)
Consilierul prezidențial pentru securitate națională (Ion Oprișor)
Vedem faptul că CSAT-ul este condus de PSD și PNL, prin miniștrii și președintele țării. În loc să apere interesele românești, CSAT-ul este un instrument prin care se vinde țara pe bucăți, așa cum este și aprobarea tranzacției de vânzare a celui mai mare terminal de GPL din România.