Contract pentru servicii de curățenie la Palatul de Justiție Iași! Va fi cheltuită suma de 50.000 de euro
La finalul lunii mai 2021, Palatul de Justiție Iași va achiziționa servicii de curățenie. Prețul cel mai mic este un criteriu de departajare în cadrul procedurii. Contractul se va desfășura prin intermediul unui acord-cadru cu o durată de 2 ani
Palatul de Justiție Iași continuă programul de achiziții. Pe data de 31.05.2021, este programată procedura pentru achiziția serviciilor de curățenie. Valoarea estimată a contractului este de 243.500 de lei, fără TVA, aproape 50.000 de euro. Comisia de evaluare va alege oferta cu prețul cel mai mic.
„Operațiuni de curățenie și întreținere obligatoriu de executat sunt: ștergerea geamurilor și ușilor de la intrările în clădire, curățarea intrare/recepție (4 intrări: magistrați, intrare public, intrare demisol 2, intrare hol garaj), spălarea și dezinfectarea grupurilor sanitare, aprovizionare consumabile grupuri sanitare, golire coșuri gunoi și înlocuire saci menajeri, colectarea și transportul la locul de depozitare a resturilor menajere, spălare scări interioare și scări de acces, curățare mână curentă – balustradă scări, curățare și întreținere lifturi, curățare și întreținere săli de judecată, îmbibarea cu clor a preșurilor de la intrări și ieșiri”, se arată în caietul de sarcini.
Și Compania de Transport Public a lansat o licitație pentru achiziția serviciilor de curățenie.
Serviciile de curățenie vor fi asigurate prin intermediul unui acord-cadru
Contractul se va desfășura în perioada iulie 2021 – iunie 2023.
„Curățenie curentă cu periodicitate de trei ori pe săptămână: ștergerea și îndepărtarea prafului de pe piesele de mobilier, pervazurile ferestrelor, glafurilor de la ferestre, avizierelor și curățarea exterioară a dozatoarelor de apă aflate în incinta Palatului de Justiție, spălare – curățare mecanizată pardoseală holuri. Curățenie și întreținere curentă cu periodicitate săptămânală: golirea recipientelor de colectare selectivă a deșeurilor și transportul acestora în spațiul special amenajat, dezinfectarea săptămânală a caselor de scări. Se vor desfășura la cerere și se vor presta și alte servicii similare, solicitate de autoritatea contractantă, pentru orice tip de spațiu. Materialele consumabile (hârtie igienică, săpun lichid și rezerve acoperitoare colac toaletă, periile de WC cu sport, saci de 120 litri pentru colectare selectivă) necesare pentru alimentarea dispenserelor montate în grupurile sanitare și pentru cabinele de toaletă, vor fi achiziționate de către beneficiar”, se mai arată în documentația procedurii.
Tribunalul Iași a cumpărat calculatoare de ultimă oră pentru acivitatea curentă
Totodată, Tribunalul Iași a finalizat licitația pentru achiziția mai multor scannere pentru activitatea instanțelor. Contractul a fost semnat cu societatea T&T Consulting SRL, din București. Oferta finală are o valoare de 150.996 lei, fără TVA, adică 31.000 de euro.
„Echipamentele ce se doresc a fi achiziționate vin în completarea dotării existente la nivelul Tribunalului Iași și al instanțelor arondate. Toate produsele trebuie să fie acoperite de garanție pentru cel puțin perioada solicitată pentru fiecare produs. Perioada de garanție începe de la data recepției calitative/procesului-verbal de instalare și punere în funcțiune sau în cazul amânării din cauze care nu țin de contractant, la un interval de 30 de zile de la acceptarea produselor”, se arată în obiectivul procedurii.
Societatea este controlată de Marin Todiroaie (80 la sută) și Marilena Popovici (20 la sută). În 2019, cifra de afaceri a societății a fost de 11,1 milioane lei, profit de 1.029.858 lei, datorii de 672.128 lei, cu un număr de 29 de angajați. Scannerul trebuie să fie de tip duplex, monocrom/color, cu un ciclu zilnic de 30.000 de pagini. Numărul necesar de echipamente multifuncționale este de 12 bucăți, ce vor fi distribuite la Tribunalul Iași, Judecătoria Iași, Judecătoria Pașcani, Judecătoria Hârlău și Judecătoria Răducăneni.