Condiții de călătorie mai relaxate în Japonia, arată un proiect
Oficialii din Japonia a anunțat că ia în considerare o relaxare a condițiilor de călătorie pentru turiștii străini ca măsură pentru a crește economia niponă care suferă în această perioadă.
Vă aducem aminte faptul că Japonia a restricționat intrările în țară pe fondul pandemic pe care îl traversează. De exemplu la Jocurile Olimpice din Tokyo accesul turiștilor a fost interzis pe măsură ce cazurile de COVID-19 creșteau simțitor. A fost pentru prima oară în istorie când JO s-au desfășurat fără spectatori.
Japonia ar putea relaxa condițiile de călătorie pentru turiștii străini
Turiștii străini care vin în Japonias ar putea beneficia de condiții relaxate de călătorie, se arată într-o propunere a oficialilor niponi care arată că economia este în declin. Secretarul șef adjunct al cabinetului, Seiji Kihara, a declarat pentru televiziunea locală că un yen slab este „cel mai eficient în atragerea turismului inbound”. Yenul a scăzut săptămâna trecută la cel mai scăzut punct față de dolarul american în ultimii 24 de ani, scăzând cu până la 1,7%. El a spus că limitarea înregistrărilor zilnice ar putea fi ridicată într-un „viitor nu atât de îndepărtat”. Japonia a interzis majoritatea vizitatorilor străini în ultimii doi ani, pe fondul măsurilor de încetinire a răspândirii Covid.
Anul trecut, vizitatorii de peste mări au fost chiar interziși de la Jocurile Olimpice de la Tokyo din 2020. Cu toate acestea, la începutul acestei luni, numărul turiștilor străini cărora li s-a permis intrarea în țară a fost ridicat la 50.000 pe zi de la 20.000, iar turiștii nu mai erau obligați să călătorească cu ghid. Alte rapoarte sugerează că guvernul ar putea anula total plafonul zilnic la sosiri. Dolarul american a câștigat putere față de alte valute, deoarece investitorii sunt atenți la majorările ratelor dobânzii ale Rezervei Federale.
Japonia, măsuri disperate pentru creșterea economiei puternic afectate.
O altă măsură prin care niponii doresc să crească economia este îndemnarea japonezilor la consumul de alcool. Asta în condițiile în care tinerii japonezi nu prea consumă alcool. Agenția fiscală a demarat o reclamă pentru consumul de alcool în rândul persoanelor tinere. Ideea ar putea părea bizară, dar campania speră să stimuleze industria prin promovarea alcoolului. Concursul se adresează tinerilor care au între 20 și 39 de ani și dorește să îi stimuleze să vină cu idei de afaceri.
” Piața internă a băuturilor alcoolice se micșorează din cauza schimbărilor demografice, cum ar fi scăderea natalității și îmbătrânirea populației, precum și schimbările stilului de viață ca urmare a impactului noului coronavirus. În acest proiect, prin solicitarea tinerilor să-și propună propriile planuri de afaceri, vom promova dezvoltarea și promovarea băuturilor alcoolice japoneze către tineri și, în același timp, ne propunem să revitalizăm industria prin anunțarea unor planuri excelente. se arată pe site-ul de prezentare a concursului
În contextul anunțului este bine de menţionat faptul că demografia din Japonia este în declin pentru că populația este una îmbătrânită, iar tinerii par să nu dorească să facă copii. Așadar, vom vedea dacă vor exista condiții de călătorie relaxate pentru turiștii străini care vin în Japonia.