Compania de Transport Public Iași cumpără piese pentru tramvaie! Contractul are o valoare de 320.000 euro
Compania de Transport Public Iași cumpără piese pentru tramvaie. Licitația va avea loc luna viitoare. În depoul companiei se află un număr de 126 tramvaie. Comisia de evaluare va alege oferta cu prețul cel mai mic
Compania de Transport Public Iași cumpără piese pentru tramvaie. Pe data de 11.09.2020, firma de transport public aflată în subordinea primăriei organizează o licitație pentru achiziționarea pieselor. Prevederea bugetară a procedurii este de 1.537.737 lei, fără TVA, aproape 320.000 euro. Comisia de evaluare va selecta oferta cu prețul cel mai mic.
„În timpul exploatării la stradă a tramvaielor apar uzuri ale pieselor, componentelor, ale boghiilor, suspensiilor și ale altor subansambluri care necesită înlocuire periodică, în cazul reparațiilor planificate (revizii tehnice, reparații curente) sau din cauza defecțiunlor accidentale. Prin urmare, este necesară înlocuirea acestora pentru evitarea accidentelor și pagubelor produse prin defectarea tramvaielor”, se arată în obiectivul achiziției.
Compania de Transport Public Iași cumpără piese pentru tramvaie care trebuie să aibă o garanție de minimum 12 luni
În acest moment, Compania de Transport Public are în dotare aproximativ 300 de vehicule, însemnând tramvaie (126), autobuze și microbuze. Rețeaua cuprinde 32 de trasee cu o lungime totală de 590 kilometri. Printre piesele cerute se numără: pârghie frână mică, garnituri, tambur frână, elemente elastice, burduf cauciuc etc.
„Obiectivul specific la care contribuie furnizarea produselor este creșterea gradului de siguranță în exploatarea mijloacelor de transport cu tracțiune electrică ce deservesc publicul călător din municipiul Iași. Piesele de schimb ofertate se vor achiziționa de la sediul furnizorului. Recepția cantitativă, calitativă, controlul caracteristicilor mecanice și dimensionale ale acestora vor fi realizate de către delegațiile beneficiarului. Transportul va fi asigurat de către beneficiar. Termenul de garanție este de minimum 12 luni de la montare”, se arată în caietul de sarcini.
Garanția pieselor trebuie să fie de 12 luni. Furnizarea pieselor se va realiza în termen de 72 ore de la emiterea comenzii.
A fost stabilită firma care se va ocupa de curățenia din mijloacele de transport public
La finalul lunii iunie, compania de transport a finalizat o licitație pentru asigurarea serviciilor de curățenie în mijloacele de transport. Astfel, serviciile de curățenie vor fi asigurate de către societatea CFI Solution SRL. După evaluarea ofertei, contractul a ajuns la o valoare de 2.899.787 lei, fără TVA, aproape 600.000 euro. CFI Solution SRL, din Iași, controlată de Florin Cojocaru, nu este la primul contract. Și în anii trecuți s-a ocupat de curățenia din tramvaie și autobuze. Contractul are o valoarea similară cu cifra de afaceri acumulată pe parcursul unui an. Conform ultimelor date financiare, în 2019, firma a înregistrat o cifră de afaceri de 3,1 milioane lei, profit de 203.740 lei, datorii de 1,3 milioane lei, cu un număr de 61 angajați. Florin Cojocaru mai apare ca asociat în societățile BSR Company SRL și 24 Cleaning Auto SRL.