Coaste de porc cu spălător de vase la restaurantul „Popas Păcurari”, din Iași! Clientul care a formulat reclamația a surprins situația incredibilă. Patronul: „Eu sunt cam corect de felul meu” – FOTO

de: Ciprian Boaru
02:00, 13 iun. 2022

Un bărbat a apelat la serviciile restaurantul „Popas Păcurari”, ocazie cu care a comandat o porție de coaste de porc. După ce a consumat o parte din preparat a găsit resturile a ceea ce părea un spălător de vase

Un client al restaurantului „Popas Păcurari” din Iași a formulat acuzații grave la adresa patronilor. În cursul zilei de, 10.06.2022, Octavian A. a intrat în restaurant și a comandat coaste de porc cu cartofi. După ce a consumat mai multe bucăți de carne a crezut că îi vine rău. A găsit scame în carne ce semănau cu bucăți din spălătorul de vase.

„Am comandat coaste de porc și cartofi. M-au costat 48 de lei. După ce am dat la o parte carnea, am găsit bucăți dintr-un spălător cu care s-a spălat carnea. Le-am sugerat să rezolvăm problema amiabil. La început au fost de acord, apoi s-au răzgândit. Eu am sunat la Direcția de Sănătate Publică. Voi face reclamație și Protecția Consumatorilor. Nu vreau să-i dau în judecată, trebuie să știe și alți clienți. Cred că este prima dată când mă duc la Popas Păcurari”, a transmis clientul nemulțumit.

În edițiile trecute ale cotidianului BZI a fost prezentat cazul unui client care susținea că a făcut toxiinfecție alimentară după ce a consumat preparatele de la restaurantul „Ospățul Zeilor”

Coaste de porc curățate cu spălătorul la restaurantul „Popas Păcurari”, ospătarii nu au vrut să elibereze bon

Reclamantul mai povestește că, în jurul orei 12:00, când a cerut nota de plată, după nemulțumirile semnalate, ospătarii au eliberat bonul fiscal doar pentru băuturi.

„Ei nu au vrut să elibereze bon fiscal, mi-au adus doar pentru băuturi. După ce am insistat, au eliberat bonul. Altfel, nu mai aveam nicio dovadă”, a mai spus clientul nemulțumit.

Afacerea de la „Popas Păcurari” funcționează prin intermediul societății Tomino Company SRL, condusă de Maria Cristina Lepădatu și Nicolaie Alexandru Lepădatu. În 2021, societatea a înregistrat o cifră de afaceri de 1,7 milioane lei, profit de 128.745 lei, datorii de 238.600 lei și un număr de 14 angajați. Și restaurantul „Rita” din Iași a fost reclamat de clienți.

Patronul Alexandru Lepădatu nu crede în varianta clientului

Contactat telefonic de reporterii BZI, Alexandru Lepădatu a susținut că i se pare că situația a fost inventată de client.

„Am fost informat. Nu știu ce să zic. Nu vedea ospătarul dacă era ceva în farfurie? Mie îmi dă cu virgulă. Eu sunt cam corect de felul meu. Trebuie știut că din friteuză ies coastele. Clientul a cerut bani de la ospătar. Ori e trimis de cineva, ori… Îmi asum tot timpul orice responsabilitate. E restaurantul meu, e vina noastră. M-am uitat pe camere, dar nu bat în colțul unde a stat clientul”, a precizat patronul de la „Popas Păcurari”, care a preluat afacerea în urmă cu 5 ani.

Nu este exclus să fie aplicate amenzi după ce au fost identificate coaste de porc cu spălător la restaurantul „Popas Păcurari”.