Clienții Revolut trebuie să știe asta! A fost introdusă o funcție nouă pentru toți utilizatorii

de: Mirela Todosi
14:30, 14 iun. 2024

Clienții Revolut trebuie să știe asta! Revolut, banca digitală cu peste 3,5 milioane de clienţi retail în România şi 40 de milioane la nivel global, introduce funcţia Protecţia Fondurilor, un nivel suplimentar de securitate, bazat pe recunoaşterea facială. Iată de ce a fost introdusă o funcție nouă pentru toți utilizatorii.

Clienții Revolut trebuie să știe asta!

Revolut introduce o funcție nouă pentru utilizatori. Este vorba despre funcția numită Protecția Fondurilor, care va face imposibilă retragerea de fonduri din contul utilizatorului, în cazul pierderii sau furtului telefonului mobil.

„Având în vedere că furturile de telefoane sunt în creştere, mai ales în timpul concediilor, Protecţia Fondurilor a fost creată pentru a diminua efectele acestui fenomen, oferind clienţilor noştri şi mai multă siguranţă atunci când călătoresc.”, explică Woody Malouf, şeful Departamentului FinCrime la Revolut.

Pentru a avea acces la conturile de economii, utilizatorul trebuie să-şi verifice identitatea prin compararea propriei imagini cu fotografia încărcată în aplicaţie. Protecţia Fondurilor se lansează luna aceasta ca parte a hub-ului de instrumente de securitate Revolut Secure, în care sunt reunite funcţiile Revolut destinate creşterii nivelului de protejare a banilor deţinuţi de utilizatorii băncii digitale.

O altă problemă este aceea a banilor cash. Se discută tot mai des dspre dispariția banilor cash și adoptarea plăților online. Băncile sunt cele care grăbesc sfârșitul numerarului, prin închiderea multor sucursale, lăsând zone întregi doar cu bancomate și internet pentru operațiunile bancare. Analiștii economici sunt de părere că numerarul nu va dispărea atât de ușor, chiar dacă banii cash pierd teren în multe locuri ale lumii.

Revolut oferă credite imobiliare

Revolut vrea să ofere credite imobiliare. Neobanca britanică Revolut intenționează să investească 100 de milioane de euro în Franța, în 2024 și 2025, și dorește să vândă credite pentru locuințe. Cu trei milioane de clienți, Franța este în prezent a doua piață ca mărime a Revolut, după Marea Britanie. Fintech-ul britanic câștigă aproximativ 100.000 de clienți pe lună în Franța. Pentru a continua această dezvoltare, a alocat o sumă de aproximativ 100 de milioane de euro, care acoperă recrutarea a câteva zeci de angajați, investiții în publicitate și extinderea gamei de produse.

Revolut a postat recent pentru utilizatori informații despre cum se pot proteja de fraudele bancare și a prezentat modalitățile utilizate de fintech-ul britanic pentru a reduce efectele acestor amenințări cibernetice. Revolut a abordat într-un mod proactiv prevenirea fraudelor și a implementat noi funcționalități de securitate, incluzând metode precum autentificarea biometrică sau alertele pe fluxul de plată și a acordat prioritate educării clienților. Anul trecut, Revolut a introdus în aplicație un modul de educație antifraudă, punând la dispoziția clienților informații utile pentru a se proteja de escrocheriile din mediul digital.

„Protejarea clienților noștri de amenințarea în creștere a escrocheriilor, la nivel global, este esențială pentru Revolut. Datele noastre exclusive fac lumină asupra peisajului în evoluție al fraudei și sunt un punct de plecare util pentru a informa utilizatorii și a pune la dispoziția lor cunoștințele de care au nevoie pentru a rămâne vigilenți. Cu sistemele noastre avansate de detectare a fraudelor și angajamentul față de inovație, dăm putere clienților noștri să-și protejeze finanțele și să navigheze în lumea digitală cu încredere.”, a declarat Woody Malouf, Head of Financial Crime la Revolut.