Ce lovitura pentru PRO TV. Anunt oficial despre Las Fierbinti si Antena 1. Incredibil, dar adevarat 

de: BZI.ro
10:13, 19 feb. 2019

Concurenta acerba in ceea ce priveste audienta pe care o inregistreaza televiziunile din Romania. Fiecare zi este o provocare, iar cei care raspund de alcatuirea programelor TV nu nicio clipa de liniste. In saptamana care se incheie, televiziunea din Pache Protopopescu a luat, cum se spune, ”caimacul”.

Pro TV incheie a treia saptamana ca lider de audienta cu formula Fierbinti-Ferma. Un nou episod din Las Fierbinti si eliminarea lui Jorge din Ferma au adus locul unu postului din Pache. Robotii din Transformers de pe Antena 1 si Povestea noastra si Bravo, ai stil de pe Kanal D nu au convins romanii sa-si mute privirea de la Celentano sau Mihaela Radulescu.

Audiente. Las Fierbinti, lider autoritar

Paginademedia.ro prezinta audientele posturilor TV pe intervalul emisiunilor Las Fierbinti si Ferma:

NATIONAL. La nivel de tara, Las Fierbinti a avut o media de 2.582.000 de telespectatori, pastrandu-se la cifre mai mari de un milion de telespectatori, ca pana acum.

Locul doi a fost obtinut de serialul de pe Kanal D, cu 1.471.000 de urmaritori, iar Antena 1 s-a clasat pe locul trei, la mare diferenta de primele doua locuri, cu doar 555.000 de persoane.

URBAN. Orasele au preferat „tara”. Serialul fierbintenilor a tinut in fata televizoarelor o medie de 1.136.000 de persoane, iar Kanal D a avut media de 671.000 de telespectatori.

Distanta mare intre Antena 1 s Pro Tv si in mediul urban. Filmul Transformers a numarat aproximativ 325.000 de urmaritori, de trei ori mai putin decat primul loc

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, podiumul a ramas acelasi. Serialul de pe Pro TV a fost mai bun decat cel de pe Kanal D. 532.000 de telespectatori au urmarit Las Fierbinti si 230.000 s-au uitat la Povestea noastra.

Intervalul Ferma

Editia de joi a reality show-ului Ferma a condus pe toate targeturile de audienta.

Eliminarea cantaretului Jorge din ferma a adus peste 1,7 milioane de telespectatori la nivel national, 834.000 la urmaritori in mediul urban si o medie de 416.000 de privitori in segmentul comercial.