Schimbare în modul de transmitere al biletelor gratuite penrtu transportul interurban pentru persoanele încadrate în grad de handicap. Conform cunui comunicat transmis de DGASPC Iași, biletele vor fi trimise prin postă cu confirmare de primire. Măsura vine în contextul epidemiei de COVID-19 pentru a limita răspândirea infecţiei.
Decizia celor de la Direcţia Generală de Asistentă Socială şi Protecţia Copilului Iași va fi pusă în aplicare începând cu data de 03.02.2021.
Biletele vor fi trimise la adresa de domiciliu sau reşedinţa menţionată în actele de identitate ale titularilor de drepturi.
Persoanele cu handicap/ reprezentanţii legali ai persoanelor cu handicap care optează pentru biletele sus menţionate vor depune cererea pentru exprimarea opţiunii (conform modelului prevăzut de H.G. NR. 118/ 17.12.2020), semnată la registratură DGASPC Iași, sau vor transmite prin fax cererea (0232/279654) / E-MAIL (office.dgaspcis@dasiasi.ro).
Notă: Cererea pentru exprimarea opţiunii poate fi descărcată de pe site-ul instituţiei la secţiunea ” Formulare – Persoane adulte cu handicap”