@ Un cunoscut magazin care se vrea de lux, care ofera articole vestimentare la preturi nejustificate, a reusit sa se faca de ras in fata clientilor @ Produsul vandut unui iesean s-a deteriorat la doar cateva zile de la data cumpararii, iar in momentul in care acesta a dorit sa-l inlocuiasca, reprezentantii magazinului l-au refuzat, facandu-i o oferta de-a dreptul rusinoasa pentru pretentiile unui asemenea magazin @ Abia dupa ce a reclamat cazul la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor, reprezentantii magazinului IL PASSO au acceptat sa discute cu clientul pagubit, iar la mai bine de o luna de la neplacutul incident, ieseanul a ramas cu o pereche de pantofi rupti si cu banii pierduti
Un cunoscut magazin din Iasi, care vinde articole vestimentare de lux, si-a pus clientii in cap, dupa o serie de intamplari jenante pentru pretentiile si preturile practicate aici. Este vorba despre magazinul de incaltaminte IL PASSO, care are reprezentante in mai multe centre comerciale din Iasi si din Romania. Se pare ca, mai multi clienti care au achizitionat in ultima vreme articole vestimentare din celebrul magazin s-au trezit ca acestea s-au deteriorat la doar cateva zile dupa ce au fost folosite. Acesta este si cazul unui barbat din Iasi, care a cumparat o pereche de pantofi din magazinul IL PASSO, cu suma de 650 lei si care, dupa ce a purtat perechea de incaltaminte de doua ori, la doar o saptamana de la data cumpararii, s-a trezit cu talpile pantofilor dezlipite.
„Am cumparat o pereche de pantofi de la IL PASSO, pentru care am platit suma de 650 lei. Dupa sapte zile de la data cumpararii, timp in care i-am purtat doar de doua ori, s-a desprins tocul de la pantofi. Bonul a fost eliberat pe data de 1.10.2016, iar pe data de 8.10.2016 am mers la ei, sa rezolv problema. Cand am fost sa discut cu cei de la magazin am fost tratat ca un hot, un infractor. Am fost tratat cu multa nesimtire si aroganta, desi am am achitat o suma consistenta pentru acei pantofi. Atunci m-am trezit ca cei de la IL PASSO mi-au facut un Proces Verbal ca vor repara pantofii, adica vor lipi tocul. Le-am spus ca eu nu doresc sa se repare pantofii, pentru ca aveau o problema de fabricatie si am solicitat sa mi-i inlocuiasca cu alta pereche. Chiar am si scris in Procesul Verbal faptul ca doresc inlocuire si nu reparare, mai ales ca pantofii s-au stricat inca de la a doua purtarePana la urma ce pretentii sa ai de la acest magazin”, a povestit Ionut P., client pagubit al magazinului IL PASSO.
„Nu isi respecta clientii si nici legea privitoare la vânzarea produselor”
Solicitarea lasata la magazinul
IL PASSO din Iasi nu a avut niciun raspuns pentru clientul respectiv, timp indelungat. Satul sa astepte o reactie din partea reprezentantilor magazinului, dupa aproape o luna de la depunerea sesizarii, Ionut P. a mers din nou sa discute cu cei de la
IL PASSO despre aceasta situatie.
„Pentru ca cei de la IL PASSO nu mai dadeau niciun semn, in data de 5.11.2016 am fost din nou la ei, fara sa ma cheme. Atunci au insistat iarasi ca pantofii vor fi reparati, iar eu am spus ca solicit totusi o inlocuire, mai ales ca legea prevede ca vanzatorii sunt obligati sa preschimbe, la cererea cumparatorului, produsele cumparate intr-un termen de 15 zile. Ei nu au vrut sa discute initial cu mine, abia dupa ce am facut o reclamatie la OPC am reusit sa iau legatura cu reprezentantii lor. Pe data de 11.11.2016 am mers iarasi la ei si mi-au spus ca nu au acceptat inlocuirea produsului. Am asteptat o luna de zile pentru o pereche de pantofi stricati, nu au acceptat nici schimbarea produsului, nici restituirea banilor. Este un abuz din partea lor, nu isi respecta clientii si nici legea privitoare la vânzarea produselor”, a mai povestit Ionut P.
Clientii pagubiti, tinuti pe drumuri
Legea 449/2003, privind vânzarea produselor si garantiilor asociate acestora, a fost schimbata de Guvern, prin ordonanta de urgenta, in sensul obligarii fiecarui vânzator sa acorde un termen de preschimbare a produsului intr-un termen mediu de 15 zile calendaristice, in functie de vanzator.
Ieseanul care s-a ales cu o pereche de pantofi stricati pentru care a platit 650 lei este hotarat chiar sa dea in judecata magazinul respectiv, pentru situatia in care a fost pus.
„Voi face plangere la institutiile abilitate, sa ia masuri in astfel de situatii, si sunt hotarat chiar sa deschid un proces civil pentru abuzurile facute de catre cei de la IL PASSO. Nu este normal ce se intampla. Daca legea iti da posibilitatea returnarii produselor dupa un termen de macar 15 zile, ei de ce nu se supun, mai ales in conditiile in care vand produse cu defecte? Din punctul meu de vedere, este o inselatorie grosolana. Au preturi destul de ridicate si au coborat la un asemenea nivel, incat se fac de ras prin faptul ca vor sa lipeasca o pereche de pantofi noi, care s-au dezlipit, si tin clientii pagubiti pe drumuri, fara sa le accepte inlocuirea produsului cumparat”, a mai spus ieseanul.
Reteaua de magazine cu incaltaminte
IL PASSO este patronata de ieseanul
Petru Chiriac, in varsta de 44 de ani. Acesta detine un lant de 20 magazine, in mai multe zone ale tarii. Desi pretinde a fi un mare om de afaceri, acesta isi inseala clientii prin astfel de artificii total ilegale. Reprezentantii magazinului
IL PASSO din Iasi au refuzat sa dea prea multe detalii despre situatia jenanta in care au intrat.
„Stim de cazul respectiv, domnul a depus o sesizare si la OPC. Dumnealui a primit tot ce trebuia din partea noastra, nu avem ce sa va spunem mai mult de atat”, au spus reprezentantii magazinului IL PASSO din Iasi.
Daca aveti reclamatii referitor la acesta firma controversata, asteptam povestea dumneavoastra pe stiri@bzi.ro.