Avertisment pentru abonații Digi România! Ce pericol există pentru milioane de clienți români

de: Carmen Ciobanu
11:45, 22 mai 2024

Digi România avertizează clienții cu privire la o serie de campanii frauduloase care exploatează abuziv numele și identitatea vizuală a companiei pentru a înșela utilizatorii.

Începând din 15 mai, au fost detectate multiple tentative de phishing ce vizează clienții Digi.

Abonații Digi România sunt vizați de tentative de fraudă

Potrivit unui comunicat oficial transmis clienților, atacatorii trimit e-mailuri frauduloase care pretind a fi din partea Digi România, utilizând identitatea vizuală a companiei pentru a părea autentice.

În aceste mesaje, clienții sunt încurajați să furnizeze detalii personale și financiare sub pretextul unor rambursări de plăți.

„Important de știut:

1. Detalii false de rambursare: DIGI nu solicită niciodată detaliile cardului bancar pentru rambursarea plăților! O cerere de acest fel reprezintă o încercare de fraudă.

2. Identitatea vizuală: E-mailurile frauduloase imită identitatea noastră vizuală.

Cum să te protejezi:

Verifică expeditorul! Fii atent la adresa de e-mail de la care primești mesajele.

Nu oferi date personale! Nu răspunde cererilor suspecte și nu introduce date financiare sau cu caracter personal pe site-uri nelegitime.

Raportează tentativele! Dacă primești un e-mail suspect, raportează-l imediat echipei noastre de suport.

Fii vigilent și asigură-te că deschizi doar e-mailurile primite de la surse de încredere și protejează-ți datele personale!”, se menționează în comunicat.

Pentru a raporta tentative de fraudă sau pentru a solicita asistență, clienții pot contacta echipa de suport Digi România prin intermediul canalelor oficiale disponibile pe site-ul companiei.