Ați primit acest mesaj de la Orange? Mai mulți ieșeni sunt nemulțumiți de decizia companiei. „Voi înțelegeți că salariile clienților nu au crescut?”

de: Redacția BZI
02:00, 10 nov. 2022

Mai mulți ieșeni au primit un mesaj de la compania Orange, prin care sunt anunțați că serviciile se vor scumpi, începând cu luna decembrie 2022. Aceștia sunt nemulțumiți de modificările făcute și de faptul că au încercat să afle de la reprezentații Orange de ce se scumpesc abonamentele, însă fără rezultat

Ieșenii care au abonamente la Orange au fost anunțați printr-un sms că vor plăti mai mult pentru abonamente, începând cu luna decembrie 2022. O parte dintre aceștia sunt nemulțumiți de modificări și spun că au încercat să afle de ce se scumpesc abonamentele, dar nu au reușit să vorbească cu reprezentanții companiei. Unul dintre aceștia este ieșeanul Daniel C., care din luna decembrie va plăti abonamentul cu 30 de lei în plus. Până în prezent plătea 105 lei pentru abonamentul lunar.

„Am primit mesajul că s-a emis factura pentru abonament și că plătesc cu 30 de lei mai mult față de luna trecută, dar și că «factura conține și informații importante referitoare la schimbarea unor condiții contractuale, printre care și majorarea prețului serviciilor furnizate». Nu mi-a explicat nimeni de ce există această sumă. Am încercat să sun la operatorul de telefonie, dar am așteptat degeaba în telefon vreo 10 minute. Nu sunt serioși deloc. O să analizez ofertele de piață și voi schimba operatorul. În vara acestui an au scumpit cu 1 euro abonamentul”, susține Daniel C., un client nemulțumit din Iași.

În edițiile anterioare a fost prezentată situația unei tinere din Iași care a reclamat o fraudă la Orange.

Clienții din Iași sunt nemulțumiți de mesajele primite de la Orange

Clienții Orange din Iași sau din alte județe și-au exprimat nemulțumirea cu privire la aceste modificări pe mai multe forumuri ale clienților companiilor de telefonie.

„Orange s-a trezit că e cazul să mărească tarifele din nou pentru clienții săi, inclusiv pentru cei aflați în perioada contractuală, cum sunt și eu. Este prima oara când pățesc așa ceva și văd că preluați tot mai mult din comportamentul mizerabil al Telekom-ului, ex-Romtelecom. Înțeleg că au crescut taxele și alte cheltuieli, dar voi înțelegeți că salariile clienților nu au crescut? Și de ce întotdeauna se scumpesc doar abonamentele celor care deja sunt clienți, în timp ce ofertele de pe site rămân la fel? Acelea nu sunt impactate de scumpiri? Sau veți mări abonamentele după ce momiți clienții?

De ce trimiteți un simplu mesaj de modificare a tarifelor pe facturi, în josul paginii, fără notificări în prealabil care să indice clar ce urmează să faceți? Nu e legal! Sper să treacă cât mai mulți la alte companii. Mai ales partea bolduită, aș vrea să văd dacă are cineva energia și onestitatea să-mi răspundă, din cadrul Orange. Să răspundă inteligenții care iau deciziile astea”, susține Alina, o altă clientă nemulțumită.

Compania Orange a mai scumpit abonamentele în luna iunie a acestui an, cu 1 euro pentru fiecare abonament. Și facturile ieșenilor vor fi mai mari în această iarnă.

„Pentru a putea menține o calitate ridicată a serviciilor pe care le oferim și pentru a răspunde nevoii continue de dezvoltare, în contextul creșterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile și fixe, începând cu luna noiembrie 2022, Orange România operează modificări în condițiile contractuale de tarifare pentru serviciile pe care le furnizează. Pentru clienți, aceste modificări vor genera un cost suplimentar de 1 euro (TVA inclus) pentru fiecare serviciu.

Pentru Orange, prioritatea #1 rămâne aceea de a asigura clienților acces la cele mai bune servicii de internet mobil și fix, încercând în același timp să limităm impactul resimțit de aceștia. Urmărim cu atenție evoluția contextului economic și ne adaptăm deciziile pentru a putea oferi servicii de cât mai bună calitate”, au transmis reprezentanții Orange.

Vodafone a scumpit abonamentele ieșenilor

Principalii jucători din piața operatorilor de telefonie mobilă sunt Orange România, Orange România Communications (fost Telekom România Communications, fost Romtelecom), Vodafone România, RCS&RDS și Telekom Mobile România Communications (fostă Cosmote). Vodafone a anunțat clienții în luna septembrie 2022 că prețul lunar al abonamentului va crește din luna octombrie 2022 și va indexa prețul serviciilor cu rata inflației.

Compania a transmis clienților că scumpirea serviciilor vine ca urmare a creșterii costurilor legate de furnizare și că nu are legătură cu situația actuală de pe piața energiei. De asemenea, compania încasează un tarif de 1 euro pentru facturile tipărite și le recomandă clienților să apeleze la cea electronică. Reprezentanții Orange nu au transmis, până la închiderea ediției, un punct de vedere în legătură cu nemulțumirile ieșenilor.

Pe de altă parte, același mesaj cu privire la încasarea unui tarif de 1 euro pentru facturile tipărite a fost transmis și de compania Orange clienților din Iași.