Are doar 21 de ani și face bani frumoși din industria trap! Alexandra Dumitru: „Este enorm de greu ca femeie să reprezinți artiști care cântă doar despre sexualizarea femeii!” – GALERIE FOTO

de: Andreea Timofte
02:00, 27 mai 2022

O tânără ieșeancă a reușit să-și înființeze propria firmă de servicii de divertisment pentru evenimente din industria trap. Alexandra Maria Dumitru este antreprenoarea din Iași care a reușit să facă bani din muzica pe care o iubește mai mult decât orice

Alexandra Dumitru este studentă a Facultății de Filosofie și Științe Social Politice, din cadrul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași. Tânăra își împarte timpul între promovarea serviciilor oferite de „Haos Party”, firma sa, și studii. În urma evenimentelor organizate, câștigurile Alexandrei pot fi de ordinul zecilor de mii de lei.

Studenta se ocupă oficial de imaginea artistului Aspy, iar prin intermediul „Haos Party” promovează nume precum Ian, Aerozen, Oscar, Floris, Acly, Petcu, Robi și Anx. Alexandra susține că este singura femeia din această industrie a bărbaților, fiind și PR managerul companiei Simposyum.

A ales drumul „scurt” al succesului în industria trap

Alexandra Dumitru a povestit de unde a pornit totul și cum a ajuns să transforme într-o carieră de succes, obiceiul de a merge constant la concertele favorite.

„Haos Party este în esența ADN-ului meu! În 2019 m-am cunoscut cu mulți artiști și am intrat în lumea asta a muzicii trap. Mi-am dat seama că asta vreau să fac mai departe pentru că mi-au fost prezentat toate lucrurile epice care se întâmplă la concerte, cât de fain este să fii impresar, cât de multe oportunități ai dacă ești PR în industria asta și am spus că asta vreau să fac. De aceea m-am și înscris la această facultate, crezând că am ce învăța despre acest domeniu, dar nu m-a ajutat foarte mult, practica este cu totul altceva. Pe 30 aprilie 2020, am creat Haos Party, după ce colaborasem deja cu alte firme. Am început cu un cont de Instagram în care am vrut să înglobez clipuri și poze de la concerte, dar nu mă gândisem că o să devină un adevărat brand sau firmă”, spune Alexandra Dumitru.

La doar patru zile după ce și-a făcut cont de Instagram, Alexandra a dat lovitura.

„Patru zile mai târziu, acest cont a „bubuit”, Ian și Amuly distribuindu-l, apoi a început să crească în super organic și ușor, a început să fie apreciat de artiști și de fani și până în ziua de astăzi este singurul cont care oferă conținut de acest gen. În acest domeniu, cel mai important este să ții legătura cu fanii, pentru că ei plătesc. Nu mă simt un mare antreprenor pentru că fac totul din dragoste și la început oricum nu câștigam nimic. Mă împlinește enorm ce fac, niciodată nu m-am gândit la bani”, zice ieșeanca.

Alexandra Dumitru: „Am trecut prin situații dubioase în care bărbații îmi făceau avansuri!”

Mai mult, aceasta a oferit sfaturi ascultătorilor muzicii trap și a descris în câteva cuvinte ce înseamnă să fii singura femeie din această industrie care este puternic criticată.

„Este enorm de greu ca femeie în această industrie, reprezentând niște artiști care cântă doar despre sexualizarea femeii și despre cum folosesc femeia ca obiect sexual întotdeauna. Este greu să nu fii și tu percepută drept una dintre fetele despre care se cântă. Am trecut prin situații dubioase în care bărbații îmi făceau avansuri. Din câte știu, nu mai sunt femei în această industrie, a existat o tipă, dar a renunțat. Pe fani îi sfătuiesc să nu ia mot-a-mot tot ce aud în piese, artiștii nu îi îndeamnă să facă ce spun în piese”, a adăugat Alexandra Dumitru.

Tânăra, împreună cu echipa și artiștii pentru care lucra la momentul respectiv, a reușit să organizeze primul concert online din România, în plină pandemie, care s-a dovedit a fi un real succes, următorul concert, „Trapsodia” menținând același nivel, sold out la bilete.

În viitorul apropiat, Haos Party va organiza un concert.

„O să punem accent pe producătorii și pe beatmakerii pentru că industria nu îi valorizează destul, concertul va fin un fel de MS adus în 2022, adică petrecerile acelea vechi de rap battle care se făceau în trecut vreau să le aduc în prezent”, a menționat tânăra.

Pe lângă ideile originale pe care Alexandra le va concretiza în evenimente cu adevărat surprinzătoare, aceasta are de gând să colaboreze și cu alte firme și artiști din industria trap, după ce va pleca la București și va urma un master în impresariat.