ApaVital SA a încheiat contractul de 400.000 de euro pentru furnizarea mai multor piese! Rețelele de canalizare vor fi extinse

de: Ciprian Boaru
02:00, 30 oct. 2020

Licitația pentru furnizarea către ApaVital SA a mai multor loturi de armături a fost finalizată. Ofertele a două societăți au fost desemnate câștigătoare. Campania de achiziții publice continuă și în perioada următoare

Compania ApaVital SA a finalizat licitația pentru furnizarea mai multor fitinguri necesare pentru realizarea branșărilor la rețelele de distribuție a apei potabile și a canalizării. Contractul a fost semnat cu două societăți: Vestra Industry SRL (loturile 1,2) și Fusion România SRL (lotul 3). Lotul 1 înseamnă vane de reținere, lotul 2 – robineți cu prindere, lotul 3 – armături cu filet. Valoarea finală a contractului este de aproximativ 400.000 euro, fără TVA.

„Necesitatea achiziționării acestor fitinguri pentru asigurarea continuității desfășurării activității de întreținere, exploatare și extinderi a rețelelor de apă potabilă și canalizare, precum și realizarea conexiunilor între branșamentele nou-construite și conductele ce aparțin rețelei publice de distribuție a apei ale ApaVital SA Iași, a fost creată de motivația optimizării costurilor de exploatarea eficientă și în condiții de siguranță a obiectivelor existente din cadrul sectoarelor de exploatare, precum și optimizare a cheltuielilor privind modernizarea și extinderea rețelelor de apă-canal”, se arată în caietul de sarcini.

Firmele câștigătoare au obligația de a înlocui produsele cu defect

Conform caietului de sarcini, urmează să fie furnizate mai multe echipamente: adaptor flanșă, bridă cu racord, cot compresiune, dop compresiune, mufă compresiune, piesă de branșare, teu compresiune, colier de reparație din inox, cot de fontă zincat, niplu de fontă, conector pexal și altele.

„Toate produsele vor fi, în mod obligatoriu, în ambalajul original al producătorului, sigilat, etichetat și în cantitatea solicitată. Constatarea defecțiunilor se va efectua la punctul de lucru, acolo unde se află montat produsul. Toate cheltuielile legate de rezolvarea defectelor apărute și dovedite a fi urmare a neconformității produselor, inclusiv cheltuieli de transport, cad automat în sarcina ofertantului. Furnizorul răspunde în perioada de garanție tehnică pentru calitatea produselor, în conformitate cu standardele și normativele legale. Furnizorul are obligația de a înlocui produsul în termen de 3 zile lucrătoare, fără costuri suplimentare pentru achizitor, doar în situația în care produsele fac obiectul garanției tehnice”, se mai arată în documentația procedurii.

Compania de apă-canal are nevoie și de produse de balastieră

Totodată, ApaVital SA a anunțat achiziția de produse balastieră ce va avea loc prin intermediul unei licitații programate pe data de 02.11.2020. Prevederea bugetară a procedurii este de 1.300.750 lei, fără TVA, aproximativ 270.000 euro.

„Necesitatea achiziționării acestor produse pentru asigurarea continuității desfășurării activității de întreținere, exploatare și extinderi a sistemului de alimentare cu apă și de canalizare ale ApaVital SA a fost creată de motivația optimizării costurilor de exploatare eficientă și în condiții de siguranță a obiectivelor existente din cadrul sectoarelor de exploatare, precum și optimizarea cheltuielilor privind modernizarea și extinderea rețelelor de apă-canal. Transportul produselor va fi asigurat de furnizor și va fi însoțit de documente de certificare a calității produselor, fiind inclus în prețul ofertei. Prețul ofertat de candidatul desemnat câștigător va rămâne ferm pe toată durata derulării contractului”, este contextul în care se realizează achiziția.