Andreea Rugină, medicul fără scrupule de la „Dental Care” din Iași! O tânără studentă a fost executată pentru o simplă carie: „Doamna doctor este foarte rece, urmărește doar banii” – FOTO

de: Ciprian Boaru
02:00, 26 mai 2022

La cabinetul stomatologic „Dental Care” Din Iași, pacienții au trăit experiențe traumatizate. O tânără din Iași a povestit că a fost înșelată de doctorița Andreea Rugină. I-a cerut mulți bani pentru plombarea unei banale carii, deși prețurile afișate erau mult mai mici

O tânără studentă din Iași a avut o experiență neplăcută la cabinetul stomatologic „Dental Care” din Iași, strada Sf. Andrei, deținut de medicul Andreea Rugină. Pe data de 22.05.2022, Diana Ciornea a căutat mai multe oferte la cabinetele medicale. Astfel, a apelat la „Dental Care” pentru că prețul părea rezonabil: 150 lei pentru plombarea unei carii. Așadar, a făcut o programare on-line, iar a doua zi,  la ora 12:00, s-a prezentat la cabinet.

„Când am ajuns nu era nimeni la rând, am fost preluată după ce am semnat o declarație că nu sufăr de diverse boli. Trebuia în caz că urma să-mi facă anestezie. Am ales acest cabinet pentru că sunt studentă și aveam nevoie să găsesc prețuri decente. La cabinet nu erau afișate prețurile. Am avut o problemă cu o carie și mi s-a spus că trebuie omorât nervul. Explicația a fost foarte vagă. Doamna doctor era foarte neimplicată, nu-și face meseria cu plăcere. Este extraordinar de rece. Eu am văzut părerile altor pacienți despre acest cabinet, dar am zis că nimeni nu poate să aibă doar recenzii pozitive. De asta m-am dus acolo, dar acum regret”, a povestit Diana Ciornea.

În edițiile trecute ale BZI a fost prezentat și cazul unui pacient nemulțumit de serviciile cabinetului „Art Dentaire”.

Andreea Rugină, medicul fără scrupule de la „Dental Care” păcălește clienții cu prețurile

După terminarea intervenției, medicul Andreea Rugină i-a spus pacientei că trebuie să achite lucrarea la recepție, fără să ofere alte explicații lămuritoare cerute de studentă. Când să achite, era cât pe ce să-i cadă plomba.

„Eu am vrut să înțeleg ce mi se întâmplă, dar nu mi-a oferit nimeni explicații. Când m-am dus să achit, nu mi-a venit să cred. Trebuia să plătesc 600 lei. Am întrebat-o pe asistentă de ce costă atât, dar a dat din umeri. Mi s-a spus că prețurile nu au fost actualizate pe site. Am cerut bon fiscal, dar mi-au dat o chitanță. Am ieșit din cabinet, dar după 5 minute am revenit să vorbesc cu doamna doctor. I-am arătat prețurile de pe site și m-a făcut în toate felurile, mi-a spus că sunt impertinentă pentru că cer explicații și că este o diferență de vârstă de 20 de ani între noi. Am vrut doar să știu de ce prețurile nu au fost actualizate. După ce am plecat, la nici 10 minute, prețurile au fost actualizate la 300 lei, cât era pentru intervenția mea. Doamna doctor este foarte rece, urmărește doar banii”, a continuat studenta din Iași.

Recenziile pacienților nu o pun pe de doctoriță într-o lumină prea bună

Pacienții nemulțumiți de serviciile doctorului Andreea Rugină au scris recenzii negative la adresa cabinetului medical.

„Pe lângă faptul că prețurile de pe site nu sunt actualizate și te trezești că ai de plătit mai mult decât te aștepți, doamna doctor nu comunică ce urmează să facă sau care este mai exact problema pe care o ai, acționând într-un mod deloc prietenesc și neplăcut. Tot ce dă dovadă este lipsa de profesionalism și dezinteres. Nu recomand!”, se arată în recenzia semnată de Alice Doloi, în urmă cu o lună.

Nemulțumirile în mediul on-line continuă.

„Am fost la acest cabinet acum un an și ceva, cu o infecție la măsea. Lipsă de profesionalism, doamna doctor nu are deloc răbdare cu un client ce nu a mai fost la dentist și nu are experiență. Iar acum măseaua mi se umflă iar și face infecție, mi-a omorât mie nervii dar la măsea nu. Nu recomand”, spune și Cristian Racoviță.

În Iași există un singur cabinet stomatologic care funcționează non-stop.

Doctor Andreea Rugină: „I-am spus că are un comportament impertinent”

Contactată telefonic de reporterii BZI, Andreea Rugină a precizat că pacienta ar fi avut un comportament nepotrivit în timpul discuțiilor.

„În general, dacă un pacient are vreo nelămurire, sunt întrebată, iar eu explic. Îmi aduc aminte acum de pacienta respectivă. I-am spus că are un comportament impertinent. Mă refer la tonul și atitudinea folosite. I-am spus că este o diferență între noi de peste 20 de ani. Probabil i s-a părut prea scump. În 20 și ceva de ani activitate am tratat mii de pacienți”, a declarat medicul Andreea Rugină.

Andreea Rugină, medicul fără scrupule de la „Dental Care” din Iași a mai spus că nu i se pare normal să fie reclamată în urma discuțiilor cu pacienții.