Acuzații grave aduse la adresa unui avocat din Iași! Ar fi păcălit o femeie ce a rămas cu o pagubă de 1.500 de lei – FOTO
O ieșeancă a luat legătura cu un avocat, în vederea obținerii pensiei alimentare prin instanță. Aceasta era plecată în străinătate și a făcut toate demersurile online, cu ajutorul avocatului cu care a intenționat să lucreze, însă acesta nu a ajutat-o din niciun punct de vedere. A amânat-o timp de opt luni, deoarece îi tot spunea că tatăl copilului este de negăsit. Dar, în urmă cu trei luni, ieșeanca a decis să se întoarcă în țară, iar surpriza ei a fost de proporții, când a mers la Baroul Iași și nu era nicio cerere depusă care să-i afirme faptul că avocatul ei a demarat procedurile necesare cazului. Femeia a rămas păgubită de 1.500 de lei și cu opt luni pierdute, care puteau fi în favoarea soluționării cazului de unde are de câștigat copilul său. Avocatul Andrei Zuza nu-și recunoaște vina și neagă acuzațiile care i-au fost aduse
Ionela Dumitru este mama care și-a dorit să obțină pensie alimentară din partea tatălui copilului lor. La acel moment, ieșeanca nu era în țară și a luat legătura cu avocatul Andrei Zuza ca să o poată ajuta în vederea soluționării acestei probleme. Din păcate, nu a fost ajutată și a fost mințită timp de opt luni. Mai mult decât atât, suma de 1.500 de lei pe care i-a trimis-o avocatului nu i-a fost înapoiată.
Spune că a avut încredere într-un avocat ieșean și a rămas păgubită de 1.500 de lei
Ionela Dumitru a intenționat să lucreze cu avocatul Andrei Zuza, care i-a promis că o va susține în vederea obținerii pensiei alimentare. Însă acesta a mințit-o timp de opt luni de zile, în care a încasat banii, dar nu a făcut nimic pentru rezolvarea cazului pentru care a fost plătit.
„Am început să colaborez cu domnul avocat Andrei Zuza pentru a obține pensie alimentară. Pentru că am fost plecată din țară am semnat totul online. Opt luni de zile l-am tot întrebat despre caz și el îmi tot spunea că este depus dosarul și că este în regulă, însă este de negăsit tatăl copilului”, declară Ionela Dumitru.
În momentul în care femeia a văzut că este amânată și cazul nu se mai rezolvă, a decis să vină acasă pentru a încerca să-și rezolve problemele. Aceasta a mers la Baroul Iași și a întrebat despre cererea depusă de către avocatul ei. Surpriza a fost de proporții în momentul în care i s-a comunicat că aceasta a fost înaintată abia cu o zi în urmă.
„După ceva timp, am decis să vin acasă și să văd care este problema. M-am dus la Baroul Iași și am întrebat despre dosar și cerere, de care-mi spunea domnul avocat că le-a depus deja. Acolo mi s-a spus că nu există nimic lăsat de când spune el”, adaugă aceasta.
La aflarea veștilor, Ionela i-a scris avocatului, însă el i-a citit mesajele, dar nu i-a oferit nici un răspuns pe moment. Între timp, ieșeanca și-a căutat o altă persoană din domeniu, care o poate ajuta. Aceasta i-a făcut o plângere la Baroul Iași, pe data de 6.10.2022, iar până în acest moment nu a primit niciun răspuns.
„Când am ieșit de la Barou, i-am scris avocatului și i-am zis că am verificat și că nu este cererea depusă de când spunea el. Pe moment nu a răspuns nici la telefon și nici la mesaje, dar le-a citit. Între timp am discutat cu altcineva să se ocupe de caz, pentru că el mă tot mințea și îmi spunea că totul este depus și că rezolvăm situația. Îmi mai zicea că nu găsește adresa și atunci i-am trimis poză cu adresa locului de muncă.
Apoi i-am zis să-mi trimită numărul de dosar, să-l am, dar nu mi l-a mai trimis. I-am tot dat mesaje peste mesaje și el nu mi-a mai răspuns. Toate răspunsurile pe care mi le dădea pe Whatsapp erau greșite, că-mi spunea că domnul nu este la adresă și multe altele”, susține Ionela Dumitru.
Avocatul Andrei Zuza neagă acuzațiile aduse de Ionela Dumitru
Avocatul Andrei Zuza neagă acuzațiile aduse de Ionela Dumitru, susținând că dosarul este înregistrat la Judecătoria Iași și că nu și-a mințit clienta niciodată.
„Dosarul este înregistrat la Judecătoria Iași. Doamna este într-o eroare. Situația este un pic mai complicată. Dumneaei se grăbea foarte tare, iar eu i-am explicat că fără a avea un domiciliu exact al pârâtului este o acțiune sortită eșecului. Din această cauză a durat mai mult timp, până a reușit să-mi dea o adresa. Apoi s-a constatat că adresa era greșită. Ulterior, mi s-a dat o adresă de e-mail, un număr de telefon și abia atunci am putut introduce această acțiune”, comunică Andrei Zuza.
Cu toate că infirmă acuzațiile aduse, acesta spune că ultima oară a căzut de comun de acord cu clienta sa în vederea soluționării cazului și nu consideră că acei bani sunt pierduți, deoarece acțiunea este deja demarată.
„Suntem în regulă cu absolut totul, doar domiciliul mai lipsea. Mi-a tot trimis print screen-uri de pe Facebook, în care îmi spunea că acolo lucrează, în Marea Britanie, dar fără o dovadă concretă a acestui domiciliu. Ulterior am luat decizia de a demara procedura prin publicitare.
Am discutat personal cu dumneaei, a agreat-o și am mers pe ideea asta. Ultima oară când am discutat a rămas că mergem pe ideea de publicitară și demarăm lucrurile. Am încheiat un contract, există o acțiune și nu sunt bani pierduți. Acei bani intră în cadrul cheltuielilor de judecată, pentru că pârâtul va fi obligat la o sumă de bani, tot cheltuieli de judecată. Mie nu mi-a adus la cunoștință nimic”, mai transmite avocatul, în legătură cu acuzațiile aduse de femeia care susține că a rămas păgubită de 1.500 de lei.