A vrut să înlocuiască display-ul telefonului la un service din Iași, dar a avut parte de surpriza vieții lui! „Nu ne-a înapoiat nici telefonul, nici banii!”
Un ieşean a avut parte de surpriza vieții lui, după ce a dorit să-și repare telefonul la service-ul Gadget Shop Iași, aflat în zona Bulevardul Tudor Vladimirescu 107. Băiatul a achitat suma de 300 de lei pentru a-i fi înlocuit display-ul, însă nu a primit bon, chitanță sau factură, lucru ce i s-a părut ciudat. După circa 2 luni, s-a prezentat din nou la service pentru a ridica mobilul, dar avea să constate că acesta fusese dezmembrat fără acordul său
Rămas fără telefon mobil, Ștefan a dorit să facă povestea cunoscută pe Facebook, prin intermediul unei prietene, sperând să nu mai pățească și alte persoane această neplăcere. Informat despre întâmplare, Alin Nechita, proprietarul Gadget Shop Iași, susţine că situaţia nu este reală și dorește să-și facă dreptate în instanță.
Un ieșean a avut parte de surpriza vieții lui la un service din Iași: „Nu mi se pare corect să duci un telefon ce are o singură problemă şi să nu-l primești înapoi!”
Adina Cristina Jitaru susține că prietenul său, Ștefan, a dorit să înlocuiască display-ul telefonului la service-ul Gadget Shop Iași, care este deținut de Alin Nechita. Pentru aceasta, Ștefan ar fi achitat 300 de lei. Întors după câteva zile ca să-și ridice telefonul, i s-au mai cerut încă 100 de lei, sumă pe care clientul nu a putut să o plătească, susținând că va reveni în scurt timp după mobil. Băiatul s-a întors acum câteva zile pentru a intra în posesia telefonului, dar avea să afle cu stupoare că a fost dezmembrat fără acordul său.
„Prietenul meu (Ștefan) a dus la service-ul Gadget Shop Iași un telefon ce a avea o singură problemă, cu display-ul. A achitat atunci 300 de lei. Nu a primit bon, factură sau chitanță. Nu l-a pus să semneze nimic. I s-a spus doar să revină după câteva zile să-l ia. Când a mers, i s-au cerut alți 100 de lei. Nu a plătit atunci și a spus că o să revină, să-l țină acolo până se prezintă din nou în service. S-a întors după 2 luni, vineri, 30 septembrie. A mers să-l ia, dar i s-a spus că telefonul este dezmembrat complet și că nu i-l pot da. Nu i-au înapoiat nici telefonul, nici banii, cei 300 de lei achitați pe un display pe care nu l-a primit. Astfel că a plecat și fără telefon, și fără banii achitați.
Nu mi se pare corect să nu primim nimic, deşi am plătit. Nu mi se pare corect să duci un telefon care are o singura problemă, să nu-l primești înapoi şi să mai pierzi şi 300 de lei pe nimic. El nu mai are deloc telefon acum, a rămas fără nimic. Am trimis şi o reclamaţie la ANPC, aştept răspunsul lor. Eu am făcut postarea pe Facebook şi am întrebat dacă e normal, dacă au pățit şi alți oameni ceva asemănător, am scris tot ce mi-a povestit prietenul meu, întrucât el a rămas fără telefon și nu are de pe ce comunica cu oamenii ca să le explice situația. Într-adevăr, sunt persoane care au scris în comentarii că au avut incidente neplăcute cu acest service. Am lăsat și review negativ pe pagina lor”, a precizat Adina Cristina Jitaru.
Alin Nechita: „O să facem şi noi o sesizare organelor abilitate pentru calomniere şi prejudiciu!”
Alin Nechita, proprietarul service-ului Gadget Shop Iași, susține că această situație nu este reală, motiv pentru care nu-i poate înapoia băiatului nici telefonul mobil, nici cei 300 de lei achitați pentru înlocuirea display-ului.
„În urma postării făcute, m-a contactat proprietarul service-ului și a mințit, spunând că băiatul nu s-a prezentat la service. A căutat diverse scuze pentru toată situația, însă nicio rezolvare. Nu ne-a înapoiat nici telefonul, nici banii, nu ne-a înmânat niciun bon. I-am spus să se uite pe camerele de filmare din ziua respectivă, dar susține că prietenul meu nu a dus telefonul la service. Ștefan a discutat cu angajatul care s-a ocupat de comanda sa, dar acesta l-a luat la mișto, i-a spus că n-are ce să facă, deoarece l-a dezmembrat fără acordul lui. I-am propus proprietarului să discute cu angajatul lui, dar nu dorește. Ștefan spune că l-a văzut pe acesta în service, când vorbea cu angajatul, dar că nu a intervenit în discuţie. Acum proprietarul minte și spune că nu are ce să facă, nu are de gând să ne înapoieze nici banii și nici telefonul” a adăugat prietena lui Ștefan.
Proprietarul service-ului dorește să sesizeze organele abilitate, acuzând-o pe Adina Cristina Jitaru de calomniere și prejudiciu de imagine.
„Situaţia nu este reală. Am luat legătura cu doamna care susţine că a lăsat telefonul la noi, dar pe înregistrările video din perioada în care spune că a fost în magazinul nostru nu a putut fi identificată. Din acest motiv, am rugat persoana care spune că l-a lăsat să vină să discutăm personal, să înțelegem situația. Dat fiind că anumite informații nu se sincronizează, o să facem şi noi o sesizare organelor abilitate pentru calomniere şi prejudiciu”, a declarat Alin Nechita, proprietarul service-ul Gadget Shop Iași.
Un ieşean a avut parte de surpriza vieţii, după ce a apelat la serviciile unui service din Iași. A rămas atât fără telefon mobil, cât și fără 300 de lei, sumă pe care o achitase pentru a-i fi înlocuit display-ul.