Prima pagină » Local » A rămas șocat când s-a uitat pe aplicația Orange: Un ieșean s-a trezit că are de plătit abonamente de telefonie mobilă fără să semneze vreun contract
A rămas șocat când s-a uitat pe aplicația Orange: Un ieșean s-a trezit că are de plătit abonamente de telefonie mobilă fără să semneze vreun contract

A rămas șocat când s-a uitat pe aplicația Orange: Un ieșean s-a trezit că are de plătit abonamente de telefonie mobilă fără să semneze vreun contract

10 feb. 2020, 04:00,
Vlad Alexa în Local

Un client al Orange România a descoperit cu stupoare că are de plătit suplimentar pe lângă abonamentele pe care le-a contractat. Ieșeanul acuză reprezentanții operatorului de telecomunicații de fals după ce i-au impus un abonament despre care nu a fost informat niciodată și pentru care nu a semnat vreodată. Deși facturat, abonamentul respectiv nu este folosit de nimeni, numărul fiind închis. „Am văzut în aplicația de la ei că mai am un al 6-lea abonament de 9 euro doar cu internet, fără minute, fără nimic. Aici nu este vorba despre fals? Celelalte contracte pe abonamente le am, dar nu și pentru al 6-lea abonament, pentru că nu am semnat niciun contract!” – a spus clientul Orange din Iași

Un client al companiei Orange din Iași are parte de o experiență total neplăcută. Acesta s-a trezit că, pe lângă abonamentele pe care le-a contractat la compania de telefonie mobilă, mai are de plătit și un alt abonament despre care nu a fost vreodată informat și pentru care nu a semnat niciodată. Laurențiu Andrei a făcut 5 abonamente Orange pe care să le folosească întreaga familie, ieșeanul fiind mai mult plecat din oraș din cauza jobului. În urmă cu câteva zile, acesta a verificat aplicația Orange pentru a vedea desfășurătorul și facturile. Când a deschis aplicația Orange, acesta a constatat cu stupoare că are un al 6-lea abonament de care nu știa nimic.

„Am 5 abonamente la Orange pentru care plătesc lunar cam 350 lei. Am văzut în aplicația de la ei că mai am un al 6-lea abonament, de 9 euro, doar cu internet, fără minute, fără nimic. Am sunat la acel număr de abonament, dar e închis, eu nu am semnat nimic în legătură cu asta”, a spus Laurențiu Andrei, client al Orange din Iași.

Abonament făcut în lipsa beneficiarului

Nedumerit și deranjat de cele văzute, ieșeanul a apelat imediat la reprezentanții Orange pentru a vedea ce s-a întâmplat și de ce plătește un abonament pe care nu l-a solicitat. Bărbatul a fost informat că abonamentul a fost făcut în urmă cu aproximativ o săptămână, mai precis la sfârșitul lunii ianuarie 2020. Situația este de așa natură că bărbatul nici nu a călcat în Orange Shop la data respectivă.

„Am sunat la Orange și bineînțeles, fiind weekend, apelul a fost taxat. Asta nu a fost o problemă, iar când am întrebat de numărul acesta pe care îl am, mi s-a confirmat că e făcut pe 31 ianuarie. Eu nu am fost să fac niciun abonament atunci și mi s-a transmis să merg la același Orange Shop unde am făcut abonamentele, pentru că ei nu știu nimic. Mi s-a spus că abonamentul nou este activat de la același Orange shop din Careffour Felicia, de unde am făcut și celelalte 5 abonamente”, a mai povestit clientul Orange.

Orange și Telekom, cei mai reclamați operatori din Iași

Întrebați despre situația abonamentului necontractat, reprezentanții Orange au ridicat în continuare din umeri și au spus că vor face verificări. Ieșeanul care trebuie să plătească 9 euro pe lună degeaba este extrem de nemulțumit de situația în care a ajuns și acuză angajații Orange de fals. „Aici nu este vorba despre fals? Celelalte contracte pe abonamente le am, dar nu și pentru al 6-lea abonament, pentru că nu am semnat niciun contract!”, se arată revoltat clientul Orange din Iași.

Orange se află în topul celor mai reclamați operatori la nivelul Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor, alături de Telekom. Cele mai multe reclamații sunt ale clienților care susțin că, deși au reziliat contractul cu firma de telefonie mobilă, primesc în continuare facturi pe care sunt atenționați că trebuie să le achite în scurt timp.
De asemenea, consumatorii nemulțumiți au depus sesizări, susținând că postul telefonic este deranjat, nu beneficiază de serviciile pentru care au plătit sau solicită ajutorul reprezentanților firmei de telefonie, însă aceștia vin peste câteva ore în locul unde sunt probleme.

10Întrebați despre această situație de reporterii BZI, reprezentanții Orange România nu au oferit un punct de vedere până la închiderea ediției.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

`
`
BZI - Editia Digitală - pdf
21 decembrie 2024
21 decembrie 2024